Stabilabb lesz az új autó
Stabilabb lesz az új autó
Fotó megosztása:
Itt a BMW F1.08
Itt a BMW F1.08
Fotó megosztása:
Kubica már kipróbálta, Heidfeld alig várja
Kubica már kipróbálta, Heidfeld alig várja
Fotó megosztása:
A BMW Valenciában tesztel
A BMW Valenciában tesztel
Fotó megosztása:
Jól megy az új BMW
Jól megy az új BMW
Fotó megosztása:
A Ferrarié az ötlet, de náluk is bevált
A Ferrarié az ötlet, de náluk is bevált
Fotó megosztása:
Heidfeldék jobbat vártak
Heidfeldék jobbat vártak
Fotó megosztása:
Az egyensúly, az egyensúly
Az egyensúly, az egyensúly
Fotó megosztása:
Nem került ki az F1-ből
Nem került ki az F1-ből
Fotó megosztása:
Az észt tehetség, Asmer
Az észt tehetség, Asmer
Fotó megosztása:
Kezelhetőbb lett az autó
Kezelhetőbb lett az autó
Fotó megosztása:
A Ferrari és a McLaren még nincs lőtávolban
A Ferrari és a McLaren még nincs lőtávolban
Fotó megosztása:
Ez az álma
Ez az álma
Fotó megosztása:
Egyelőre homályos a győzelem
Egyelőre homályos a győzelem
Fotó megosztása:
Előrántanak valamit a kalapból?
Előrántanak valamit a kalapból?
Fotó megosztása:
Van ok a mosolyra
Van ok a mosolyra
Fotó megosztása:
A lengyel nagyot alakított
A lengyel nagyot alakított
Fotó megosztása:
Már csak a győzelem hiányzik
Már csak a győzelem hiányzik
Fotó megosztása:
A nap hőse
A nap hőse
Fotó megosztása:
Bernie is gratulált
Bernie is gratulált
Fotó megosztása:
Theissenék nem bízzák el magukat - győzni még nem tudtak
Theissenék nem bízzák el magukat - győzni még nem tudtak
Fotó megosztása:
Barcelona lesz az igazi mérce
Barcelona lesz az igazi mérce
Fotó megosztása:
Kiváló viszonyban
Kiváló viszonyban
Fotó megosztása:
Heidfeld nagyon pozitív
Heidfeld nagyon pozitív
Fotó megosztása:
Nagy nevekhez csatlakozik
Nagy nevekhez csatlakozik
Fotó megosztása:
Alonsónak ekkora távra van benzinje
Alonsónak ekkora távra van benzinje
Fotó megosztása:
Van még hol fejleszteni
Van még hol fejleszteni
Fotó megosztása:
Theissen és Rampf már a következő lépésre készülnek
Theissen és Rampf már a következő lépésre készülnek
Fotó megosztása:
A McLarent már megfogták
A McLarent már megfogták
Fotó megosztása:
Válogathat az ajánlatok közt
Válogathat az ajánlatok közt
Fotó megosztása:
A megfelelő pályán bármi lehet
A megfelelő pályán bármi lehet
Fotó megosztása:
Räikkönennel ralizgat majd?
Räikkönennel ralizgat majd?
Fotó megosztása:
A legújabb szerzemény
A legújabb szerzemény
Fotó megosztása:
Heidfeld hátrányban
Heidfeld hátrányban
Fotó megosztása:
Mindenki ellenfél
Mindenki ellenfél
Fotó megosztása:
Heidfeldnek idén nem megy
Heidfeldnek idén nem megy
Fotó megosztása:
Már csak emlék
Már csak emlék
Fotó megosztása:
Válogathat
Válogathat
Fotó megosztása:
Meglesz a megoldás
Meglesz a megoldás
Fotó megosztása:
Veszélyes ellenfelek
Veszélyes ellenfelek
Fotó megosztása:
Jóban vannak
Jóban vannak
Fotó megosztása:
A csúcson meg is kell kapaszkodni
A csúcson meg is kell kapaszkodni
Fotó megosztása:
Heidfeld még nem lesz második számú
Heidfeld még nem lesz második számú
Fotó megosztása:
Kubica mindenről beszélt
Kubica mindenről beszélt
Fotó megosztása:
Csak lépésről lépésre haladnak
Csak lépésről lépésre haladnak
Fotó megosztása:
Kubica aggódik
Kubica aggódik
Fotó megosztása:
Öreg és drága a spanyol
Öreg és drága a spanyol
Fotó megosztása:
Még lehet esélye
Még lehet esélye
Fotó megosztása:
Priaulx örül az ajándéknak
Priaulx örül az ajándéknak
Fotó megosztása:
Túraautós tart majd bemutatót
Túraautós tart majd bemutatót
Fotó megosztása:
Tökéletes sosem lesz, de jobb lehetne
Tökéletes sosem lesz, de jobb lehetne
Fotó megosztása:
Vajon kiharcolja a folytatást?
Vajon kiharcolja a folytatást?
Fotó megosztása:
Túl van a nehezén?
Túl van a nehezén?
Fotó megosztása:
A lengyelek ide járnak Kubicáért
A lengyelek ide járnak Kubicáért
Fotó megosztása:
Még nem veszett el a bajnokság
Még nem veszett el a bajnokság
Fotó megosztása:
Ellaposodtak
Ellaposodtak
Fotó megosztása:
Kezelhetőbb lett az autó
A BMW 2008-as autójától a bemutatón sokat vártak, de az első néhány teszt alulmúlta a reményeket. Az F1.08-as nehezen vezethető volt, Nick Heidfeld
csalódottan panaszolta, hogy nem épp ott tart a csapat, ahol kellene.
Mostanra azonban változott a helyzet, mind Robert Kubica, mind német csapattársa javulást emleget.
„Őszintén szólva, az első teszteken le voltunk maradva, de azóta sikerült megoldanunk a problémákat, nagyon ígéretes a fejlődés. Bevetettünk néhány új alkatrészt, és az aerodinamikán is sokat dolgoztunk, ezektől egyértelműen javult az autó. Meg vagyok győződve róla, hogy jó munkát végzünk” – magyarázta Kubica.
„A megbízhatóság kulcsfontosságú lesz idén, ne feledjük, hogy az egész erőforrásnak négy hétvégét kell majd kibírnia egymás után. Ha valaki egyáltalán esélyt szeretne a konstruktőri cím megnyerésére, akkor nagyon megbízható autóra lesz szüksége” – tette hozzá a lengyel.
Heidfeld, aki korábban az autó rossz egyensúlyára panaszkodott, most elégedett a legutóbbi tapasztalatokkal.
„Már sokkal pontosabban lehet kormányozni. Persze korai lenne még azt találgatni, hogy hol is állunk, nem ismerjük még eléggé az autót. Sok munka van még Melbourne-ig.”