Úgy tűnik, hogy megmenekült a Super Aguri a csődtől és a Forma-1-ből való kieséstől, a csapat állítólag befektetőt talált.

A 2005 végén Takuma Sato versenyeztetésére a Honda által életre keltett kiscsapat tavaly a szezon közepén elvesztette főszponzorát, azóta pedig komoly pénzügyi gondokkal küzdött, az idei téli teszteken sem jelentek meg  – két napot kivéve -, már a melbourne-i indulásuk is kétségesnek látszott.

Taku a világbajnokot is megelőzte
A pilóták és Suzuki is marad

A pilóták és Suzuki is marad

A pilóták és Suzuki is marad


A német Auto Motor und Sport azonban úgy tudja, hogy a felhők elvonultak, mert a csapatfőnök-tulajdonos Aguri Suzukinak sikerült megegyeznie a lap által nem nevesített vevővel. A szaklap annyit ír a befektetőkről, hogy egy brit, közel-keleti és talán német pénz is van az üzletben. Suzuki állítólag teljes tulajdonrészét eladta, de a csapatfőnöki posztot megtartja.

Az Auto Motor und Sport azt is hozzáteszi, hogy Takuma Sato 2009-ig kötött szerződést, és idén is Anthony Davidson lesz a partnere az Agurinál. A csapat továbbra is fenntartja kapcsolatát a Hondával, a motort, és a gyári csapat tavalyi RA107-es kasztniját használják majd idén, de később esetleg az idei autót is megkaphatják.