Forróságra számítanak
Forróságra számítanak
Fotó megosztása:
Újra szuperlággyal köröznek majd
Újra szuperlággyal köröznek majd
Fotó megosztása:
Minden jobb lesz minta nélkül!
Minden jobb lesz minta nélkül!
Fotó megosztása:
1997 óta most először nem lesz minta
1997 óta most először nem lesz minta
Fotó megosztása:
2010-ig egyedül a porondon
2010-ig egyedül a porondon
Fotó megosztása:
Trulli már holnap váltana
Trulli már holnap váltana
Fotó megosztása:
A GP2-ben is slickeket használnak
A GP2-ben is slickeket használnak
Fotó megosztása:
Baleset lehet a paplanok nélkül!
Baleset lehet a paplanok nélkül!
Fotó megosztása:
Idén már ezeket is megjelölik
Idén már ezeket is megjelölik
Fotó megosztása:
Fehér csík helyett ez jöhet jövőre
Fehér csík helyett ez jöhet jövőre
Fotó megosztása:
Paplanok nélkül baj lesz
Paplanok nélkül baj lesz
Fotó megosztása:
Legközelebb jobb lesz
Legközelebb jobb lesz
Fotó megosztása:
Maradnak a paplanok
Maradnak a paplanok
Fotó megosztása:
A bajnok elégedetlen
A bajnok elégedetlen
Fotó megosztása:
Közös ünnep
Közös ünnep
Fotó megosztása:
Van mire büszkének lenni
Van mire büszkének lenni
Fotó megosztása:
Jól kitalálták...?
Jól kitalálták...?
Fotó megosztása:
Lesz még teszt
Lesz még teszt
Fotó megosztása:
A slickek a raktárban maradtak
A slickek a raktárban maradtak
Fotó megosztása:
Hogy mutat majd a piros Ferrarin?
Hogy mutat majd a piros Ferrarin?
Fotó megosztása:
A keverékeken is változtattak
A keverékeken is változtattak
Fotó megosztása:
Idén erre kell figyelni
Idén erre kell figyelni
Fotó megosztása:
Jövőre újra így nézhetnek ki a gumik
Jövőre újra így nézhetnek ki a gumik
Fotó megosztása:
Vajon megint szenvednek majd a csapatok?
Vajon megint szenvednek majd a csapatok?
Fotó megosztása:
Idén már ezeket is megjelölik
Tavaly ilyenkor kezdtek kísérletezni a Bridgestone szakemberei a futamokon kötelezően használandó lágyabb és keményebb gumikeveréket látható megkülönböztetésével. Először egy fehér pöttyel próbálkoztak, de ez a megoldás
csúnyán leszerepelt, így a második versenyen már az azóta is kiválóan bevált fehér csíkot alkalmazták a lágyabb keverék megjelölésére.
Mivel a gumijelölési rendszer ragyogóan megfelelt a célnak, ti. a nézők jól tudták követni a csapatok taktikáit, így most az esőgumikra is kiterjesztik az eddigi gyakorlatot. A 2008-as idényben már az átmeneti, és az extrém esőgumikat is elkülönítik egymástól, ugyancsak fehér csíkkal.
Hogy ez mennyire ésszerű, az számunkra elég kétséges, ugyanis így már kétféle gumit is ugyanúgy jelölnek majd, a forgó kerekeken pedig igencsak nehéz lesz megfigyelni a mintákat – ezért ember legyen a talpán, aki félig nedves körülmények mellett megmondja, hogy lágyabb száraz gumit vagy épp esőgumit látunk, hogy ki cserélt és ki nem.
Az első esős versenyen kiderül, mi azonban nem lennénk meglepve, ha hasonló magyarázkodás és variációk után ezen is változtatnának, mint tavaly. Ja, még egy kérdésünk van, az FIA-nál, a Bridgestone-nál, vagy épp a csapatoknál senkiben nem merült fel a kérdés, amit mi itt feltettünk?