A következő évét már a Jordannél töltötte, ahova bumerángként még kétszer visszatért később. 1998 és 2001 között a Benettonnál versenyzett, alkalmi pontszerzőként, és időnként a dobogóra is feljutva.
2002-ben újra a Jordanhez szerződött, ahol 2003-ban a kaotikus Brazil Nagydíjon megszerezte első futamgyőzelmét is az addigra már nem épp élmezőnybe tartozó autóval.
A következő évben egy szezont töltött a Saubernél, majd 2005 és 2007 között a Renault – a korábbi Benetton – alkalmazta. Fisichella renault-s korszakáig híres volt arról, hogy minden csapattársát megverte, azonban a világbajnoki autóval csak egy-egy futamgyőzelemre futotta neki Fernando Alonso mellett, és 2007-ben újonc csapattársa, Heikki Kovalainen is jobbnak bizonyult nála.
Miután a csapat nem tartott igényt további szolgálataira, az olasz 2008-ra a Force Indiánál – a valaha volt Jordan – talált magának helyet. Fisichella 2008-ban bemutatkozása óta leggyengébb évét zárta, az olasz nem tudott pontot szerezni a sereghajtó autóval.