Fotó megosztása:
Új év, új autó, új pilóta... új remények
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A tű fokán is átfér?
Fotó megosztása:
Az MP4-23
Fotó megosztása:
Bernie is ott volt
Fotó megosztása:
Idén nem volt nagy felhajtás
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
14 ezer munkaóra kellett hozzá
Fotó megosztása:
Most is a bajnokság a cél
Fotó megosztása:
Egyenlő esélyek...
Fotó megosztása:
Három napig tesztelnek
Fotó megosztása:
A spanyol próbálta ki először az új autót
Fotó megosztása:
De la Rosa már a nyolcadik McLarent teszteli
Fotó megosztása:
Kovalainen a pályán is bemutatkozott
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hamilton is beleült
Fotó megosztása:
Másfél versenytávot ment az első nap
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A németek vinnék a maradékot is?
Fotó megosztása:
Örökre maradna
Fotó megosztása:
Egy kis csavar volt a tegnapi elsőségben
Fotó megosztása:
Dennis nem lesz az elnök utódja
Fotó megosztása:
Ő másképp csinálná
Fotó megosztása:
Hamilton "szar", "majom" - a rasszizmusnak nincs határa
Fotó megosztása:
A pilóta újra az arénában - vajon hogy fogadják?
Fotó megosztása:
A nagy névre másképp vonatkoznak a szabályok?
Fotó megosztása:
Eddig tartott
Fotó megosztása:
Az adóparadicsom neki is megfelel
Fotó megosztása:
A bajnokból a tűz hiányzik...
Fotó megosztása:
Még a héten válthatnak
Fotó megosztása:
Räikkönen felkötheti a gatyát
Fotó megosztása:
Idén minden más lesz
Fotó megosztása:
Tavaly a végén jött a feketeleves
Fotó megosztása:
Haug Dennis mellett áll
Fotó megosztása:
Tavaly is dobogós volt
Fotó megosztása:
Az autó kész a győzelemre
Fotó megosztása:
A Red Bull helyére költöznek
Fotó megosztása:
Csak ketten küzdenek a bajnokságért?
Fotó megosztása:
Alonsónak nem tapsoltak eléggé...
Fotó megosztása:
Idén még biztosan marad
Fotó megosztása:
Kovalainen - kisebb elvárás, kisebb kudarc?
Fotó megosztása:
Feltűnően jól rajtolnak Hamiltonék
Fotó megosztása:
Meddig tart a barátság?
Fotó megosztása:
Vajon mit fogtam meg utoljára..?
Fotó megosztása:
"Csak" a válás miatt nem utazik
Fotó megosztása:
Stewart rossz tanácsadókat sejt a háttérben
Fotó megosztása:
Véget vetnek a véletlen kapcsolgatásnak
Fotó megosztása:
Nehéz hétvégére számít
Fotó megosztása:
Jobb híján ő jutott
Fotó megosztása:
Kivívta a főnökök elismerését
Fotó megosztása:
Hamilton álma - a McLaren F1 LM Wokingban
Fotó megosztása:
Még hét bajnokság kell, hogy Schumihoz lehessen mérni
Fotó megosztása:
Vége a kivételezésnek, a helyére kerül a csapat
Fotó megosztása:
A pályán kívül jobb, ha sofőrre bízza magát
Fotó megosztása:
Lesz ez még jobb is
Fotó megosztása:
Dennis szerint hamarosan fordul a kocka
Fotó megosztása:
Semmi sem jött össze
Fotó megosztása:
Nem rajonganak érte
Fotó megosztása:
Tanult Bahreinből
Fotó megosztása:
Ennyi a hátrányom Räikkönenhez képest
Fotó megosztása:
Tea, süti a szomszédoknak
Fotó megosztása:
Segítségre szorul?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A színpadon is kipróbálja magát
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Minden rendben
Fotó megosztása:
Megúszta
Fotó megosztása:
A szerelők takaríthatták a maradványokat
Fotó megosztása:
Nehéz követni
Fotó megosztása:
Egyik szemük sír, a másik nevet
Fotó megosztása:
Újabb pénzeket zsebel be
Fotó megosztása:
Hülyére keresheti magát
Fotó megosztása:
Félreértés volt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Idén ebben versenyeznek
Fotó megosztása:
Elfogadta a történteket
Fotó megosztása:
Heikkinek van ideje, de tanulnivalója is
Fotó megosztása:
Egyelőre Hamilton a kedvenc
Fotó megosztása:
Kovalainenből nem lesz hátvéd
Fotó megosztása:
A baleset nem számít semmit
Fotó megosztása:
Túllépett Kanadán
Fotó megosztása:
Lewis Hamilton, szupersztár
Fotó megosztása:
Hideg fej kellene
Fotó megosztása:
A vízen sem volt szerencséje
Fotó megosztása:
Jut is, marad is?
Fotó megosztása:
Az ajándékra még várni kell
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A hétvégi eset után a McLarennél úgy döntöttek, hogy megvizsgálják a rendszert, hogy elkerüljék a későbbi hibalehetőségeket.
„Mindenképp megfontoljuk a változtatást. Őszintén szólva, jobb munkát is végezhettünk volna, hogy kiküszöböljük a dolgot – elektronikusan, vagy egyszerűen ergonómiailag. Az ilyesmit nem lenne szabad véletlenszerű kézmozdulattal bekapcsolni” – mondta Paddy Lowe, a McLaren egyik vezető mérnöke.
A mezőny több csapatánál egyébként az automatika csak alacsony fordulatnál, fokozatban vagy sebességnél kapcsolható be.