Forróságra számítanak
Fotó megosztása:
Újra szuperlággyal köröznek majd
Fotó megosztása:
Minden jobb lesz minta nélkül!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
1997 óta most először nem lesz minta
Fotó megosztása:
2010-ig egyedül a porondon
Fotó megosztása:
Trulli már holnap váltana
Fotó megosztása:
A GP2-ben is slickeket használnak
Fotó megosztása:
Baleset lehet a paplanok nélkül!
Fotó megosztása:
Idén már ezeket is megjelölik
Fotó megosztása:
Fehér csík helyett ez jöhet jövőre
Fotó megosztása:
Paplanok nélkül baj lesz
Fotó megosztása:
Legközelebb jobb lesz
Fotó megosztása:
Maradnak a paplanok
Fotó megosztása:
A bajnok elégedetlen
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Közös ünnep
Fotó megosztása:
Van mire büszkének lenni
Fotó megosztása:
Jól kitalálták...?
Fotó megosztása:
Lesz még teszt
Fotó megosztása:
A slickek a raktárban maradtak
Fotó megosztása:
Hogy mutat majd a piros Ferrarin?
Fotó megosztása:
A keverékeken is változtattak
Fotó megosztása:
Idén erre kell figyelni
Fotó megosztása:
Jövőre újra így nézhetnek ki a gumik
Fotó megosztása:
Vajon megint szenvednek majd a csapatok?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
2007 eleje óta erre a megoldás a gumik tapadófelületének egyik árkába festett fehér csík, de a minta nélküli, slick gumik újrabevezetésével ez már nem lesz alkalmazható.
„Már dolgozunk a kérdésen. Egyértelmű, hogy a nézők és a szakértők kedvéért a keverékek jövőre is jól láthatóan meg fogjuk különböztetni” – nyilatkozta a Bridgestone szóvivőnője.
Valószínű megoldás az egykori ChampCarban alkalmazott módszer, az amerikai sorozatban az abroncsok oldalfalát színezték pirosra, de a Brigestone-nál nem zárják ki azt sem, hogy az egész gumit beszínezik, technikakilag nem okoz nehézséget.