A tehetségkutatóba az öregek is beszállnak
Fotó megosztása:
Túl erős nekik az F1-es verseny?
Fotó megosztása:
"Apu" rosszat mondott Fisicóra
Fotó megosztása:
2010-ben a dobogón?!
Fotó megosztása:
Nehéz döntés előtt az új főnök
Fotó megosztása:
34 évesen még nem kell a nyugdíj
Fotó megosztása:
Ha nem jön be a Force India, a tesztelés is jó
Fotó megosztása:
Az olaszért 10 milliót adna valaki
Fotó megosztása:
Pár napon belül minden kiderül
Fotó megosztása:
A rutinos olasz mellett döntöttek
Fotó megosztása:
Fisico még egy esélyt kapott
Fotó megosztása:
2010-ben valaki már a dobogóra áll
Fotó megosztása:
Kezdetben nem várnak sokat
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Damoklész kardja szerepében Vitantonio Liuzzi
Fotó megosztása:
Mindenki lecserélhető
Fotó megosztása:
Február 7. és 25. a menetrend
Fotó megosztása:
A VJM01 és a pilóták
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mallya és "gyermeke"
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Bergerre haragszik, de Didivel jóban van
Fotó megosztása:
A Force Indiánál versenylehetőség is akadhat
Fotó megosztása:
Az olasz veterán nagyon bizakodó
Fotó megosztása:
A bejárat körül megy a huzavona
Fotó megosztása:
Nehezen indul az év
Fotó megosztása:
Bajnoki belsővel
Fotó megosztása:
Nem cserélne Alonsóval
Fotó megosztása:
Formába lendült
Fotó megosztása:
Csak Ron Denniséknek van hasonló
Fotó megosztása:
Igaza volt, nem kellett
Fotó megosztása:
Melléfogott a zsaroló Sutillal
Fotó megosztása:
A győzelem is összejött párszor
Fotó megosztása:
Még nem akar távozni
Fotó megosztása:
Monacóban bármi összejöhet
Fotó megosztása:
Egy pont a cél, a többi a hab a tortán
Fotó megosztása:
A világbajnok komoly pénzt vett ki a zsebükből
Fotó megosztása:
Ezen kár volt bánkódni
Fotó megosztása:
Mol menne, Mallya marad
Fotó megosztása:
Vajon a Force-ot vagy az Indát adják el?
Fotó megosztása:
Van der Garde nem aprózza el
Fotó megosztása:
Keveset vezethetett
Fotó megosztása:
Átépítik az autót
Fotó megosztása:
Force India-Honda lesz?
Fotó megosztása:
A Hungaroringen lövik el az utolsó töltényt
Fotó megosztása:
Már 2009-ben lenne
Fotó megosztása:
Inkább kivárnak
Fotó megosztása:
Liuzzi kispadon marad
Fotó megosztása:
Meg vannak elégedve velük
Fotó megosztása:
Kin múlik a sikertelenség?
Fotó megosztása:
Az F1 maharadzsája
Fotó megosztása:
A csapatfőnök is csak alkalmazott
Fotó megosztása:
Jövőre már jó lenne győzni
Fotó megosztása:
Már 2009-cel foglalkoznak
Fotó megosztása:
A fejlődés megvan, csak az eredmény hiányzik
Fotó megosztása:
Összefognak?
Fotó megosztása:
Di Resta - a McLaren benyomja a kiscsapathoz?
Fotó megosztása:
Force India-McLaren?
Fotó megosztása:
Egyre közelebb a B-McLaren
Fotó megosztása:
A rádzsa hamarosan bejelenti
Fotó megosztása:
Gascoyne is mehet
Fotó megosztása:
Kolles a Mercinek nem kell
Fotó megosztása:
Nagytakarítás
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mivel a Forma-1-ben jövőre bevezetésre kerül az energiavisszanyerő-tároló hibrid rendszer, rövidebb nevén a KERS, így a Force India ezt is a Ferraritól, pontosabban közvetve a Ferrari testvércég Magneti Marellitől szeretné majd beszerezni – mondta el a német Auto Motor und Sportnak Mallya. A Ferrari egyébként nemrég jelentette be, hogy a motor- és az elektronikai részleget összeolvasztották, pontosan a jövő évi szabályváltozások miatt.
A Force India a Ferraritól szerzett alkatrészek mellett a jövőben is maga építi sebességváltóját, első saját fejlesztésű gyors rendszerű váltójukat a tervek szerint a Magyar Nagydíjon vetik majd be.