Az első versenyközi teszt tegnap óta zajlik Barcelonában, a csapatok az európai futamok kezdete előtt az eddig talonban tartott fejlesztéseiket mind pályára küldik.
Tegnap a Ferrari leplezte le a már régóta pletykált lyukas orrát, ma pedig újabb furcsaságok jelentek meg a pályán. A Renault a Red Bull cápauszonyának másolatát szerelte Fernando Alonso autójára, így a jövőben feltehetőleg „divat” lesz az újítás.
A Honda egy tavalyi otrombasággal állt elő újra: az autó orrára megint felkerültek a 2007-ben egyszer már tesztelt elefántfülek, amelyek akkor gyorsan a Dumbo-fül nevet kapták. Nagyon reméljük, hogy ez idén is csak múló hóbort, mert ránézni gyötrelem.
A többiek GP2-esnek tűntek
A többiek GP2-esnek tűntek
Fotó megosztása:
Mindenki bevet mindent
Mindenki bevet mindent
Fotó megosztása:
Narancssárga-fehérben még csúnyább
Narancssárga-fehérben még csúnyább
Fotó megosztása:
Vajon hogy szól?
Vajon hogy szól?
Fotó megosztása:
Dumbo visszatér
Dumbo visszatér
Fotó megosztása:
Mindenki a slickeket vizsgálja
Mindenki a slickeket vizsgálja
Fotó megosztása:
Barrichello mindent vitt
Barrichello mindent vitt
Fotó megosztása:
Alonso elégedett volt a Red Bull-lal...
Alonso elégedett volt a Red Bull-lal...
Fotó megosztása:
Fisichella nagyot villant
Fisichella nagyot villant
Fotó megosztása:
Alonso jól ment
Alonso jól ment
Fotó megosztása:
Az öreg újra négykerekűt vezetett
Az öreg újra négykerekűt vezetett
Fotó megosztása:
Rosszul indul az STR3 sorsa
Rosszul indul az STR3 sorsa
Fotó megosztása:
Elmaradhat a munka
Elmaradhat a munka
Fotó megosztása:
Esett, és újra esett
Esett, és újra esett
Fotó megosztása:
Webber volt a legjobb
Webber volt a legjobb
Fotó megosztása:
Az újoncokat megdolgoztatták az esőben
Az újoncokat megdolgoztatták az esőben
Fotó megosztása:
Narancssárga-fehérben még csúnyább
Narancssárga-fehérben még csúnyább
A Force India is fülekkel ügyeskedik, bár jóval visszafogottabb formában. A silverstone-i gárda autójának elejére nagyjából ott került két kis homorú légterelő elem, ahol a Ferrari a sarló alakú szárnyait szokta hordani.
Hogy a most kipróbált fejlesztésekből mennyit fogunk látni a közeljövőben a futamokon, nehéz megtippelni, ugyanis a csapatok már a 2009-es szabályoknak megfelelő aerodinamikai elmeket is tesztelnek.