Íme az F2008!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Idén is a bajnokságra hajtanak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kimi vezethette elsőként
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
55 kört futott
Fotó megosztása:
Kimi láthatóan elégedett
Fotó megosztása:
Schuminak tetszett a látvány
Fotó megosztása:
Az elnök ezután is számít Schumacherre
Fotó megosztása:
Kimi újratárgyalná a rangsort
Fotó megosztása:
Ki lesz a főnök?
Fotó megosztása:
Hétszeres világbajnokként sem büdös a tesztelés
Fotó megosztása:
Jól mutat majd a Ferrari 599 mellett
Fotó megosztása:
Az F1 után ralizgatna, vagy akármi...
Fotó megosztása:
Elszántabb, mint valaha
Fotó megosztása:
Csak jókat mond az új autóról
Fotó megosztása:
Bizakodó a brazil
Fotó megosztása:
Sehol egy kémügy, csak a verseny a bajnokságért...
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Räikkönent két nap alatt kétszer kellett a bokszba tolni
Fotó megosztása:
Kimi, a vert sereg katonája
Fotó megosztása:
Ezen már kár keseregni
Fotó megosztása:
A háttérbe vonul Jean Todt
Fotó megosztása:
Az öreg nem volt elégedett
Fotó megosztása:
Massa hibája volt
Fotó megosztása:
A világbajnok eddig elégedett
Fotó megosztása:
Pole-ból sem tudott nyerni
Fotó megosztása:
Új ellenfél a láthatáron
Fotó megosztása:
Nem az autón múlott
Fotó megosztása:
Még 160 pontot gyűjthet
Fotó megosztása:
Az öregek is leteszik a garast
Fotó megosztása:
Kubica jó lenne
Fotó megosztása:
Tavaly nyert a brazil Bahreinben
Fotó megosztása:
Montezemolo egyelőre támogatja Massát
Fotó megosztása:
Megtörné a bahreini átkot
Fotó megosztása:
Az öreg támogatja
Fotó megosztása:
Vasárnap minden eldőlhet Massának
Fotó megosztása:
Az öreg újra tesztel
Fotó megosztása:
A bajnoknak a fülével volt gondja
Fotó megosztása:
Räikkönen nem írja le Hamiltont
Fotó megosztása:
Valaki jó előre kikotyogta
Fotó megosztása:
Teljes erőbedobással készülnek
Fotó megosztása:
Csak a legjobb az elfogadható
Fotó megosztása:
Lassan ők is végleg leszoknak
Fotó megosztása:
A veterán is egyetért
Fotó megosztása:
Az elnök tart a spanyoltól
Fotó megosztása:
Szoros küzdelmet vár a bajnok
Fotó megosztása:
Csak egyszer győzött Barcelonában
Fotó megosztása:
2010-ben átadja a helyét?
Fotó megosztása:
Van ok az örömre
Fotó megosztása:
Minden sikerült
Fotó megosztása:
Motivált, mint mindig
Fotó megosztása:
Örök második volt
Fotó megosztása:
Kimi duplázhat idén
Fotó megosztása:
Lauda véleményez
Fotó megosztása:
Itt lett elege
Fotó megosztása:
Lendületben maradni
Fotó megosztása:
Ügyesek vagy szabálytalanok?
Fotó megosztása:
Mehetett volna jobban is
Fotó megosztása:
30-ból 28 pont három futamon - Massa belelendült
Fotó megosztása:
Nem kellett volna elengedni
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hátulról lehetetlen nyerni
Fotó megosztása:
TBC a gyárban
Fotó megosztása:
Nem fekszik a lágy keverék
Fotó megosztása:
Monacóban minden rosszul sült el
Fotó megosztása:
Mi lehet a háttérben?
Fotó megosztása:
A héten már a régi haverokat nézi
Fotó megosztása:
Elvonták a figyelmét
Fotó megosztása:
Most is cáfolnak
Fotó megosztása:
Miből lesz a cserebogár?
Fotó megosztása:
Lehet, hogy már idén abbahagyja?
Fotó megosztása:
Megy és győz, legalábbis megpróbálja
Fotó megosztása:
Öcsi, piros volt!
Fotó megosztása:
Magny Cours-ban már nem lehet hibázni
Fotó megosztása:
Domenicali sem tudja, mi történt
Fotó megosztása:
Rejtélyes hiba
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az autó jó, csak a szerencse hiányzott
Fotó megosztása:
Elbeszélgetnek
Fotó megosztása:
Betegséggel küszködik
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Úgy tűnik, hogy a csapatnál a tavalyi kém, Nigel Stepney kirúgása után is maradt olyan aki szívesen juttat ki információkat. A lyukas orr hírét egy olasz lap már tíz héttel ezelőtt szétkürtölte, majd az Autosport vázlatokat is közölt róla.
Mivel az újításról még a csapaton belül is nagyon kevesen tudtak a szélcsatornás tesztelés időszakában, így a főtervezőt, Aldo Costát sokkolta a dolog. A svájci Blick információi szerint a Ferrarinál azóta már belső vizsgálat folyik az ügyben.
Az eset azonban semmiképp nem vet jó fényt a csapatra, két magas beosztású tégla lebukása két éven belül komoly szervezeti és személyzeti problémákra utal.