A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
A toyotás Jarno Trulli felfoghatatlannak tartja, hogy miért nem foglalkozik Kimi Räikkönen és Lewis Hamilton a biztonsággal. A világbajnok és a mclarenes sztárpilóta ugyanis nem tagja a GPDA-nak, a versenyzők biztonsági kérdésekkel foglalkozó szervezetének.
„Vannak pilóták, akik egyáltalán nem foglalkoznak a dologgal, de élvezik mások munkájának gyümölcsét. Ezek a hihetetlenül közömbös versenyzők nem értik, hogy a GPDA is pénzzel működik. A szerzett pontok alapján fizetünk. Ha az első hat pilóta közömbös, akkor kevés a pénz, és pont azoknak kell vállalni a terhet, akik kevesebbet keresnek. Nem nagy összegekről van szó, a belépés ezer dollár volt, most talán ezer euró, és nagyjából kétszáz dollár minden pont után” – magyarázta az olasz veterán.
„Azt főleg nem értem, hogy ha valaki nem is akar részt venni a GPDA-ban, legalább a pénzt miért nem fizeti be, hiszen ők is ugyanúgy a pályára mennek”
Trulli szerint a kívül maradók – Räikkönen, Hamilton – nem mérik fel, hogy mit is jelent a szervezet munkája a biztonság terén.
„Borzasztóan felháborító, amikor egy élversenyző tojik a biztonságra. Számomra ez elfogadhatatlan. Ha nem lenne a GPDA, akkor ha valaki a téli teszteken szenvedne balesetet, az életét kockáztatná. A legalapvetőbb biztonsági követelmények is hiányoztak, erre egyesek meg kilépnek. Ez őrület!” – háborgott Trulli.