A Toyota, pontosabban Jarno Trulli erősen kezdte az idényt, az olasz veterán az első az első négy futamból háromszor pontszerző helyen végzett, mostanra azonban halványul az előny.
„Egyre nehezebb dolgunk lesz, ugyanis nagyon úgy néz ki, hogy a Red Bull és a Renault is hatalmasat fejlődött. Míg az első három versenyen előttük jártunk, mostanra talán már egy kicsit le is maradtunk. Ők egy-két tizeddel gyorsabbak, pedig korábban nekünk volt ekkora előnyünk. Ebből is látszik, hogy milyen szoros a középmezőny, és hogy milyen fontos a fejlesztési munka” – nyilatkozta Trulli a SpeedTV-nek.
Az olasz pilóta szerint eddig mindent jól csinált, de a balszerencséért fizetnie kell – Melbourne-ben műszaki hiba miatt kiesett, Barcelonában pedig csapattársa helyett tévesen őt hívták ki a bokszba -, és mindenképp erősebb autóra lesz szükség a versenyben maradáshoz.
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Minden tized számít
„Amikor a középmezőnyben folyik a harc egy pontért, akkor a lehető legtöbbet bele kell adni, hogy sikerüljön. Idén eddig egyszer sem hibáztam. Nagyon elégedett vagyok a versenyzésemmel, de ha valaki, hát én igazán peches voltam, és ez sokba kerül majd az év végén. Ennek ellenére elszánt vagyok, jó az autónk, jók az alapjaink, csak nem szabad lazítanunk. Nem akarok az első sorba kvalifikálni, ahogy Alonso csinálta Spanyolországban, aztán hátul végezni, ahogy ő tette volna. Nem csalás ez, de másféle értelmezése a stratégiának. Nekünk egy még gyorsabb autó kell, hogy ugyanazzal az üzemanyag-mennyiséggel kerülhessünk az élre” – magyarázta Trulli.