Ha Monte-Carlóban esik, bármi megtörténhet
Ha Monte-Carlóban esik, bármi megtörténhet
Fotó megosztása:
Kipörgésgátló nélkül hazárdjáték lesz
Kipörgésgátló nélkül hazárdjáték lesz
Fotó megosztása:
Nem találják a helyüket
Nem találják a helyüket
Fotó megosztása:
Monaco?
Monaco?
Fotó megosztása:
Csak mi örülnénk neki
Csak mi örülnénk neki
Fotó megosztása:
Pénz, csillogás, sztárok - ez Monaco
Pénz, csillogás, sztárok - ez Monaco
Fotó megosztása:
Nem esett jól
Nem esett jól
Fotó megosztása:
Így is, úgy is a 200.
Így is, úgy is a 200.
Fotó megosztása:
Bóknak veszik
Bóknak veszik
Fotó megosztása:
Kipörgésgátló nélkül hazárdjáték lesz
Az elektronikus vezetői segédeszközök – főképp a kipörgésgátló – idei betiltása óta a hétvégi Monacói Nagydíj lesz az első olyan verseny, ahol a pilóták nagyon drágán fizethetnek a hibáért. A hercegség szűk utcáin mindenütt ott a fal, a szalagkorlát, elég egy kicsit elmérni valamit, és máris kész a baj. Ha pedig még eső is lesz…
„Nagyon remélem, hogy senki sem sérül majd meg, de biztosan több biztonsági autós szakasszal is számolnunk kell. Az elektronikus segédeszközök használata előtt tízpercenként meg kellett állni, így azt hiszem, a betiltással újra sokkal nagyobb a balesetek valószínűsége” – nyilatkozta a Bildnek a Mercedes sportigazgatója, Norbert Haug.
Az 1982-es világbajnok, Keke Rosberg még azt is hozzáteszi, hogy a modern F1-esekkel nehezebb is bánni:
„Ma már kisebb a hibalehetőség. Mi még nagyobb féktávokat vettünk, és nagyobb gumikat is használtunk. A mai autókat nehezebb kordában tartani.”