Kukkoló a Ferrari

Itt a legújabb kémügy: a Ferrarit állítólag úgy lenyűgözte a BMW Sauber bokszcsapatának munkája, hogy titokban felvételeket rendelt meg róla. A maranellóiak idei bokszkiállásai átlagosan egy másodperccel tovább tartanak, mint a bajor-svájci riváliséi, így a Ferrari a RAI és a Sky tv-ktől külön felvételeket kért a BMW-sek munkájáról a múlt heti Paul Ricard-i tesztekről.

A BMW csapatfőnöke nem bánja a dolgot:
„Ha a Ferrari minket lát mércének, akkor mi ezt csakis bóknak vesszük” – mondta Mario Theissen a német Bildnek.

Hogy sikerül-e megfejteni a Ferrarinál a BMW-sek titkát, kétséges, ugyanis lehet, hogy a rövidebb bokszkiállás oka mindössze az, hogy a bajorok autói kevesebbet fogyasztanak, így kevesebb üzemanyagot is kell felvenniük a kiállásoknál.

Nem tárgyaltak Mosley-val

Már a Monacói Nagydíj előtt nyílt titok volt, hogy a csapatok igyekeznek majd elkerülni az FIA szexbotrányba keveredett elnökét a hétvégén. Bár csütörtökön Mosley beszélt a Ferrari és a Renault csapatfőnökével is, tegnap a száguldó cirkusz vezetői nem akartak részt venni vele egy tárgyaláson.

A megbeszélés a motorszabályokról szólt volna, de Mosley irodájába senkinek nem akaródzott elmenni. A gyártók közös levelükben arra hivatkoztak, hogy az ilyen témájú tárgyalásokról korábban kellett volna értesíteni őket, ezért most halasztást kértek.

Coulthard nagyot bukott

Ha Monte-Carlóban esik, bármi megtörténhet
Nem esett jól

Nem esett jól

Nem esett jól


David Coulthard a tegnapi időmérő edzésen csúnyán a falnak vágta a Red Bull-t. Az eset belülről sem volt kellemes:

„Ez az egyik legnagyobb ütközésem volt, még ha kívülről nem is látszott olyan durvának. A szalagkorlátnak vágódni nagyon fáj, nem szívesen lennék IndyCar-os, így is épp elég nagyot szólt. Nem kérnék repetát” – utalt a skót veterán az F1 kiemelkedő biztonságára.

„Az első becsapódás után bárhol lettem volna, csak nem egy versenyautóba szíjazva. A második ütközés előtt, amikor a bukótérbe értem, már a fejtámlához szorítottam a fejemet, és készültem rá, így nem rándul meg a nyak, de az elsőnél esélyem sem volt. Fáj a fejem és a könyököm, de nem megyek orvoshoz, annyira nem akarok vele foglalkozni. Remélem, holnapra már jól leszek” – mondta Coulthard az időmérő után.

Így is, úgy is a 200.

Így is, úgy is a 200.

Így is, úgy is a 200.


Fisichellának nem árt a büntetés

A 200. futamára készülő Giancarlo Fisichella öt rajthelyes büntetést kapott, ugyanis autójában ki kellett cserélni a sebességváltót. Az olasz vetránt azonban nem nagyon zavarhatja a dolog, mert amúgy is – szokásától eltérően – az utolsó helyen végzett az időmérőn, ennél hátrább nem lehet sorolni.

Alonso kockáztat

Míg Nelsinho Piquet ezen a hétvégén sem tudott semmi komolyat mutatni a Renault-val, addig Fernando Alonso megint kihozta a maximumot magából és az autóból, és a 7. rajtkockát szerezte meg tegnap. Mivel a spanyolnak nincs vesztenivalója, így a versenyen bevállalós lesz.

„Monacóban bármelyik másik pályánál fontosabb a kvalifikáció. A célunk a harmadik szakaszba való jutás volt. Nagyon nehéz az előzés, de úgy gondolom, hogy elég nyitott lesz a verseny. Mivel mi nem a bajnokságért küzdünk, így agresszívan indulhatunk neki, kockáztathatunk is” – mondta a kétszeres világbajnok a futam előtt.