Nincs nagy változás, a folytonosságra építenek
Fotó megosztása:
A pilóták és a csapatvezetés az RB4-essel
Fotó megosztása:
Új, retrós overall Coulthardnak és Webbernek
Fotó megosztása:
Webber rossz autókat szeretne
Fotó megosztása:
Összeállt a csapat
Fotó megosztása:
Idén nagy előrelépést várnak
Fotó megosztása:
A cél 2-3 dobogó fejenként
Fotó megosztása:
Könnyeb lesz hibára kényszeríteni másokat
Fotó megosztása:
Eladó a fényképes Red Bull
Fotó megosztása:
A veterán nem lát tisztán
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Bevásárlással indul az idény
Fotó megosztása:
Ha baj van az autóval, nem indulhatnak
Fotó megosztása:
A szemei előre néznek
Fotó megosztása:
Balesetekkel fejezi be a karrierjét?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Bele is ülhet
Fotó megosztása:
Megnézi, mit esznek rajta
Fotó megosztása:
Az öreg bénázott
Fotó megosztása:
Ha idén nem, jövőre szinte biztosan cserélnek
Fotó megosztása:
Megváltás a harmadik hely
Fotó megosztása:
DC és Horner
Fotó megosztása:
Hasonló sikert vár
Fotó megosztása:
15 év után szögre kerül a sisak?
Fotó megosztása:
A hétvégén bejelentheti a visszavonulást
Fotó megosztása:
Coulthard szerint ő kellene
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A skót veterán rögtön az eset után hajlandó volt vállalni a hibát, de azért jelezte, hogy a csapatnak még meg kell vizsgálnia az autót, hátha műszaki hiba volt a háttérben. Ez azóta meg is történt, és a Red Bull technikai vezetője, az RB4-es atyja, Adrian Newey elmondta, hogy bizony vezetői hibáról volt szó, ugyanis „semmilyen műszaki problémát nem találtunk az adatokban”.
Coulthard egyébként a versenyen is rosszul járt, a vizes pályán vasárnap is falhoz vágta az autót – idén ez már a sokadik balesete, pontot viszont még egyszer sem szerzett.