Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Andersson a Toyota F1 2002-es debütálása után két évig volt csapatfőnök, de azután is tanácsadóként működött közre, miután visszavonult a posztról. A 70 éves motorsport-veterán az oldtimereknek szervezett dél-afrikai Milligan Vintage Trial ralin vett részt versenyzőként, ahol egy nem belátható kanyarban frontálisan ütközött egy teherautóval, és életét veszítette.
„Mindenkit megdöbbentett és elszomorított a Toyotánál a borzalmas hír. Ove igazi ösztönző erő volt számunkra, és sokaknak a motorsport területén. A sport iránti rajongása legendás volt, hatalmas veszteség ez” – mondta Tadashi Yamashina, a Toyota motorsportfőnöke.