Prost sajnálkozik
Prost sajnálkozik
Fotó megosztása:
Az időmérőn a legvalószínűbb az eső
Az időmérőn a legvalószínűbb az eső
Fotó megosztása:
Ide költöztetik a versenyt?
Ide költöztetik a versenyt?
Fotó megosztása:
Mindenképp megoldás kell
Mindenképp megoldás kell
Fotó megosztása:
A legtöbben sokallják a pénzt
A legtöbben sokallják a pénzt
Fotó megosztása:
Közös nevezőn a kimaradás kérdésében
Közös nevezőn a kimaradás kérdésében
Fotó megosztása:
Egy adag szerencsével még győzhet idén
Egy adag szerencsével még győzhet idén
Fotó megosztása:
Jól ment az edzés
Jól ment az edzés
Fotó megosztása:
Még lehet finomítani
Még lehet finomítani
Fotó megosztása:
Mindkét McLaren hátulról rajtol
Mindkét McLaren hátulról rajtol
Fotó megosztása:
Hova nem szerződött még Alonso?
Hova nem szerződött még Alonso?
Fotó megosztása:
Elkésett
Elkésett
Fotó megosztása:
Büntetések és szerződések
Büntetések és szerződések
Fotó megosztása:
Hiába ijesztgetett, a szerződésben más van
Hiába ijesztgetett, a szerződésben más van
Fotó megosztása:
A Francia Nagydíj a Forma-1-es világbajnokság 1950-es kezdete óta mindig helyet kapott a versenynaptárban, de a Magny Cours-i pálya vidéki volta, elszigeteltsége, és infrastruktúrájának hiánya miatt a száguldó cirkusz jövőre nem tér vissza a helyszínre, Bernie Ecclestone
soha többet nem akar még a környéken sem járni,
Párizsban szeretne majd versenyt.
A négyszeres világbajnok, Alain Prost aggódik a francia futamok jövője miatt, pedig szerinte az ország kihagyhatatlan a sorozatból:
„Fontos, hogy Franciaországnak legyen saját nagydíja. Ez nemcsak egy verseny, de az autóipar szemléje is. Persze nem én döntök. A gazdaság, Bernie Ecclestone, és a gyártók döntenek. De az biztos, hogy az európai történelmi versenyeket meg kell tartanunk! A Forma-1 az európai csapatok köré épült, és ezt az identitást meg is kellene őrizni. Ebben az értelemben Franciaország is történelmi helyszín, saját csapatokkal, mérnökökkel, versenyzőkkel” – magyarázta a Professzor.
„Mindenképp meg kell őriznünk a nagydíjat, hogy Magny Cours-ban vagy épp Párizsban, az már egy másik kérdés. Az is igaz, hogy Párizsban még talán jobb is lenne, a város ki tudja szolgálni a modern Forma-1 elvárásait a színvonal vagy a szállodák terén. De erre biztosan nem kerül sor 2009-ben, ahhoz kevés az idő. 2010-ben majd lehet, de mi lesz jövőre?” – teszi fel a kérdést Prost.