A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Bár a legutóbbi futamon épp csak sikerült a pontszerzés, a hétvégén következő Német Nagydíjtól sokat várnak a Toyotánál.
„Hockenheim nagyon sokat változott azóta, amióta először versenyeztem ott, akkor még minden a sebességről szólt. Személy szerint én jobban szerettem a régi, hosszú pályát, a hihetetlenül gyors egyenesekkel az erdőben, de az új verzió is izgalmas, és előzési lehetőségek is vannak. Biztató volt a múlt heti teszt, és nagyon hasznos is, hiszen két éve nem versenyeztünk Hockenheimben. Előrelépést értünk el az aerodinamikai csomaggal, reméljük, fekszik majd az autónak a pálya. Az elmúlt három futamon mindannyiszor pontszerző voltam, versenyképesek vagyunk, ezért most is az lesz a célom, hogy az első hat között vadásszak a pontokra” – mondta Jarno Trulli a hétvégi verseny előtt.
Csapattársa, Timo Glock különösen várja a hockenheimi versenyt, számára ugyanis a hazai futam következik.
„Hockenheim az egyik kedvenc pályám. Alig 45 percnyire van a szülőhelyemtől, számomra ez hazai verseny. Sok barátom és a családtagjaim is ott lesznek, így különleges futam lesz ez számomra, remélem, hogy sikeres leszek. Általában jól megyek Hockenheimben, győztem is már néhányszor.”
A csapat vezető mérnöke, Pascal Vasselon szerint a hockenheimi pálya nagyon hasonlít Magny Cours-hoz, ezért ahogy ott, a német helyszínen is jó eredményre számítanak.
„Az új Hockenheim sokkal átlagosabb a karakterisztikát illetően, mint a régi verzió. A fékerő és a leszorítóerő is közepes itt. Egyedül a magas hőmérséklet rendhagyó egy kicsit, ez a gumikat megviselheti. Inkább a Magny Cours-i, mint a silverstone-i teljesítményhez hasonlót várunk. Megint a mezőny elejében lehetünk. Igazából Magny Cours és Hockenheim nagyon hasonló az autó beállításának szempontjából, úgyhogy jó eredményre számítunk” – magyarázta a francia szakember.
A csapat a múlt heti teszten a Red Bull találmányát, a cápauszony-szárnyat is kipróbálta a német pályán, de végül úgy döntöttek, hogy ezt a hétvégén még nem vetik be.