Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ő maga ennek ellenére nincs elkeseredve, egy friss interjúban nagy célokat vázolt fel. A pilóta az Auto Motor und Sportnak ezt mondta:
„Egyértelmű, hogy mit szeretnék: 2010-ben világbajnok akarok lenni a Toyotával, még akkor is, ha ezen most néhányan csak nevetnek. Kitűztem a céljaimat, és keményen dolgozom a teljesítésükön.”
Annyi azonban biztos, hogy Glocknak minél előbb minél jobb eredményeket kellene hoznia, mert ha így folytatja, 2010-re már nem lesz a Toyotánál, de lehet, hogy már jövőre lecserélik a Williamshez tanulóidőre küldött, és meglepően jól szereplő Kazuki Nakajimára.