Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az eset után Glockot kórházba is szállították, de szerencsére nem történt komoly baja, és múlt héten már tesztelt is Jerezben. A csapat mostanra a baleset körülményeit is kivizsgálta.
A Toyota szakemberei arra jutottak, hogy a felfüggesztés már a Brit Nagydíjon megsérült, ezért tört el Hockenheimben. A csapatnál kiemelték, hogy rutinszerű eljárás, hogy a korábban használt alkatrészeket egy újabb nagydíjon is pályára küldik, és Glock autójának hátsó részével is ez volt a helyzet. Az alkatrészeket át is vizsgálták, de a verseny előtt nem vették észre rajta a hibát.
A csapat jelezte, hogy a mostani vizsgálat eredményeként a jövőben még alaposabb teszteknek vetik alá a többször is felhasználásra kerülő alkatrészeket.