Forróságra számítanak
Fotó megosztása:
Újra szuperlággyal köröznek majd
Fotó megosztása:
Minden jobb lesz minta nélkül!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
1997 óta most először nem lesz minta
Fotó megosztása:
2010-ig egyedül a porondon
Fotó megosztása:
Trulli már holnap váltana
Fotó megosztása:
A GP2-ben is slickeket használnak
Fotó megosztása:
Baleset lehet a paplanok nélkül!
Fotó megosztása:
Idén már ezeket is megjelölik
Fotó megosztása:
Fehér csík helyett ez jöhet jövőre
Fotó megosztása:
Paplanok nélkül baj lesz
Fotó megosztása:
Legközelebb jobb lesz
Fotó megosztása:
Maradnak a paplanok
Fotó megosztása:
A bajnok elégedetlen
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Közös ünnep
Fotó megosztása:
Van mire büszkének lenni
Fotó megosztása:
Jól kitalálták...?
Fotó megosztása:
Lesz még teszt
Fotó megosztása:
A slickek a raktárban maradtak
Fotó megosztása:
Hogy mutat majd a piros Ferrarin?
Fotó megosztása:
A keverékeken is változtattak
Fotó megosztása:
Idén erre kell figyelni
Fotó megosztása:
Jövőre újra így nézhetnek ki a gumik
Fotó megosztása:
Vajon megint szenvednek majd a csapatok?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Räikkönen szerint kisebb különbségek természetesen elfogadhatóak lennének, de a mostani helyzet túl van ezen, pedig a finn szerint a Bridgestone-nak nem lenne nagy munka kiküszöbölni az ilyesmit.
„Két évvel ezelőtt, amikor még két gumimárka volt, ilyen gondok nem fordultak elő” – utalt a világbajnok arra, hogy a Bridgestone szállítói monopóliuma miatt elkényelmesedett.
Nem ő az első, aki a pilóták közül felveti ezt, korábban már Nick Heidfeld is utalt hasonlóra a japán gyártóval kapcsolatban.