Az első és az utolsó kettő – a Force India párosa – kivételével eléggé megkeveredett a mezőny a mezőny végébe tartozó Toro Rossó-k a top10-ben végeztek, a világbajnok, Kimi Raikkönen csak a 9. lett, és csapatokon belül is jelentős különbségek voltak.
Míg a Toyotánál Timo Gloc a 3. helyig jutott, addig veterán csapattársa, Jarno Trulli csak a 14. időt autózta. Hasonlóan kontrasztos a két BMW-s eredménye is: Nick Heidfeld 6., Robert Kubica pedig csak a 18. lett, és Nelsinho Piquet 5. helye mellett Alonso 11. ideje sem valami ragyogó.
Valószínűleg jó néhány pilóta panaszkodott a garázsba visszatérve a forgalomra, ugyanis az utolsó percekben mindenki a pályán körözött. Heidfeld és Massa még előzgettek is egy kicsit, Kubica pedig egy kerékvetőn letörte az egyik légterelőjét, sűrű volt a finálé.
Az eredményekből nehéz bármilyen következtetést is levonni, azon kívül, hogy Hamilton a favorit, de nem kell sokat várni, a 14:00 órakor kezdődő időmérőn minden kiderül.
Magyar Nagydíj, 3. szabadedzés, Hungaroring, 2008.08.02.
# | Név | Csapat | Idő | Kör |
1. |
Lewis Hamilton
|
McLaren
|
1:20.228 | 14 |
2. |
Felipe Massa
|
Ferrari
|
1:20.567 | 14 |
3. |
Timo Glock
|
Toyota
|
1:20.623 | 21 |
4. |
Heikki Kovalainen
|
McLaren
|
1:20.657 | 15 |
5. |
Nelson Angelo Piquet
|
Renault
|
1:20.917 | 21 |
6. |
Nick Heidfeld
|
BMW Sauber
|
1:21.096 | 15 |
7. |
Sebastien Bourdais
|
Toro Rosso
|
1:21.179 | 21 |
8. |
Sebastian Vettel
|
Toro Rosso
|
1:21.184 | 22 |
9. |
Kimi Räikkönen
|
Ferrari
|
1:21.187 | 18 |
10. |
Nico Rosberg
|
Williams
|
1:21.195 | 19 |
11. |
Fernando Alonso
|
Renault
|
1:21.228 | 21 |
12. |
Kazuki Nakajima
|
Williams
|
1:21.357 | 17 |
13. |
David Coulthard
|
Red Bull
|
1:21.489 | 16 |
14. |
Jarno Trulli
|
Toyota
|
1:21.601 | 18 |
15. |
Rubens Barrichello
|
Honda
|
1:21.703 | 20 |
16. |
Mark Webber
|
Red Bull
|
1:21.752 | 17 |
17. |
Jenson Button
|
Honda
|
1:21.772 | 19 |
18. |
Robert Kubica
|
BMW Sauber
|
1:21.975 | 18 |
19. |
Giancarlo Fisichella
|
Force India
|
1:22.189 | 22 |
20. |
Adrian Sutil
|
Force India
|
1:22.550 | 23 |