A Magyar Nagydíj versenyhétvégéjén a toyotás Timo Glock végig jó formában volt, már az időmérő edzésen kiváló idővel hívta fel magára a figyelmet, és ahogy később kiderült, jól megtankolt autóval is az ötödik rajtkockát szerezte meg.
A futamon végig fegyelmezetten és gyorsan autózott, még az egyik bokszkiállás elrontott tankolása sem akadályozta meg abban hogy végül a második helyen érjen célba, nagyon is megérdemelten.
A tavalyi GP2-bajnok német pilóta szezonja ugyan nehezen indult, többször is balesetekbe keveredett, és a Hungaroringet megelőzően csak egyszer szerzett pontot, a mostani bravúr után a csapatnál biztos a helye.
„A jelenlegi állás szerint mindkét pilótánkat szeretnénk megtartani jövőre is. Őszintén szólva, ez nem is volt kétséges” – mondta a csapat főnöke, John Howett a futam után.
Howett szerint Glocknak sikerült végre javítania az időmérős teljesítményén, ennek köszönhető a jó versenyszereplés:
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
„Attól a pillanattól fogva, hogy pénteken kigurult a garázsból, végig nagyon jó formában volt. Ha megnézzük a korábbi időmérős szektoridőit, látszik hogy nehezen rakott össze egy jó kört, pedig a tempója megvolt hozzá. Hockenheimben aztán bizonyított, főképp a versenytempót illetően, és a baleset ellenére ezen a hétvégén ugyanúgy folytatta” – dicsérte Glockot a csapatfőnök.
Howett nyilatkozata után szinte biztos, hogy a korábbi pletykákkal szemben a Toyota-támogatású, de jelenleg williamses Kazuki Nakajima 2009-ben nem kap helyet a gyári csapatnál, hanem továbbra is a grove-i alakulatnál marad.