Módosított a célokon
Fotó megosztása:
Ezután biztosra menne
Fotó megosztása:
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
Fotó megosztása:
Schumacheri pályát szeretne
Fotó megosztása:
Javítani kell
Fotó megosztása:
Itt győzött először
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Fotó megosztása:
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Fotó megosztása:
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Fotó megosztása:
Még semmi sem biztos
Fotó megosztása:
Otthon megint villantana
Fotó megosztása:
Alonso szereti az utcai pályákat
Fotó megosztása:
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
Fotó megosztása:
Symonds magasra céloz
Fotó megosztása:
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
Fotó megosztása:
Félreismerik
Fotó megosztása:
Piquet-nek van félnivalója
Fotó megosztása:
Mindketten mehetnek
Fotó megosztása:
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Fotó megosztása:
A végére alig látott
Fotó megosztása:
Piquet helyett di Grassi jön
Fotó megosztása:
Nem túl hihető
Fotó megosztása:
Átadja az irányítást
Fotó megosztása:
Elmaradt a teljesítmény
Fotó megosztása:
Az ismétlés nem valószínű
Fotó megosztása:
Bármi előfordulhat
Fotó megosztása:
Mi van a háttérben?
Fotó megosztása:
Nagy célok 2009-re
Fotó megosztása:
Még csiszolódnia kell
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Toso 2001-ben szerződött a Jordantől a Renault-hoz – pontosabban elődjéhez, a Benettonhoz -, és 2003-tól vezette az aerodinamikai fejlesztéseket. Hatalmas szerepe volt abban, hogy a csapat 2005-ben és 2006-ban is besöpörte mind az egyéni, mind a konstruktőri bajnoki címet. Az olasz szakember idén év elején távozott posztjáról.
Tosót 2005-ben az év aerodinamikai szakértőjének választották.