Egy hét múlva következik soron az idei szezon első új pályája a két utcai verseny közül – az F1-es Valencia kikötői utcáin autóznak majd a betonfalak között. A BMW pilótái nagyon várják a futamot. Nick Heidfeld különösen szereti a várost is.
„Mindig örülök, ha egy új pálya kerül a naptárba, Valenciát pedig különösen várom. Igazi utcai pálya lesz, ami a városon keresztül halad, nem úgy mint Melbourne-ben vagy Montrealban. Nagyon tetszik Valencia, sokszor jártam már ott. Sokat tesztelünk az állandó pályán és az új autót is itt mutattuk be párszor. Az év elején a családommal is töltöttem itt időt. Nagyszerűen éreztük magunkat, voltunk a parton, a városban pedig van egy kiszáradt folyómeder, parkokkal és játszóterekkel. A gyerekek különösen élvezték. Imádom a hagyományos és a modern építészet kontrasztját is. Nagyon várom a hétvégét!” – áradozott a német pilóta.
A városi pályán szépíthetnek
A városi pályán szépíthetnek
Fotó megosztása:
Heidfeld családi célpontnak is ajánlja a várost
Heidfeld családi célpontnak is ajánlja a várost
Fotó megosztása:
Másfelé is nézelődik
Másfelé is nézelődik
Fotó megosztása:
Még egy év a BMW-nél, aztán irány a Ferrari?
Még egy év a BMW-nél, aztán irány a Ferrari?
Fotó megosztása:
Kiszáll a bank
Kiszáll a bank
Fotó megosztása:
Kubica, az antisztár
Kubica, az antisztár
Fotó megosztása:
Heidfeldnek is hozni kell a maga részét
Heidfeldnek is hozni kell a maga részét
Fotó megosztása:
A hiba kizárva
A hiba kizárva
Fotó megosztása:
Minden összejött Spában
Minden összejött Spában
Fotó megosztása:
Kubicára rájárt a rúd
Kubicára rájárt a rúd
Fotó megosztása:
Mellőzve érzi magát
Mellőzve érzi magát
Fotó megosztása:
A csapat már nem hisz az esélyeiben?
A csapat már nem hisz az esélyeiben?
Fotó megosztása:
Nem ad fel semmit
Nem ad fel semmit
Fotó megosztása:
Lengyel helyett olasz színek
Lengyel helyett olasz színek
Fotó megosztása:
Kubica nem mondott igazat
Kubica nem mondott igazat
Fotó megosztása:
Különleges sisakot is kap
Különleges sisakot is kap
Fotó megosztása:
Jó eséllyel indul a hétvégén
Jó eséllyel indul a hétvégén
Fotó megosztása:
A lengyel többet várt
A lengyel többet várt
Fotó megosztása:
Elfogyott a lendület?
Elfogyott a lendület?
Fotó megosztása:
Mindenki a helyén marad
Mindenki a helyén marad
Fotó megosztása:
A nap legboldogabb F1-ese
A nap legboldogabb F1-ese
Fotó megosztása:
Még neki is sikerülhet
Még neki is sikerülhet
Fotó megosztása:
Nem adják fel
Nem adják fel
Fotó megosztása:
A főnök nagyon elégedett
A főnök nagyon elégedett
Fotó megosztása:
Minden cél teljesítve
Minden cél teljesítve
Fotó megosztása:
Heidfeld 200. pontját szerezte Sanghajban
Heidfeld 200. pontját szerezte Sanghajban
Fotó megosztása:
Sose volt még ilyen jó, sose volt még ilyen rossz
Sose volt még ilyen jó, sose volt még ilyen rossz
Fotó megosztása:
A legsikeresebb idény
A legsikeresebb idény
Fotó megosztása:
Ezután is ugyanígy
Ezután is ugyanígy
Fotó megosztása:
Heidfeldnek nehéz éve volt
Heidfeldnek nehéz éve volt
Fotó megosztása:
A lengyel elégedetlenkedett
A lengyel elégedetlenkedett
Fotó megosztása:
Jövőre bajnok lehet?
Jövőre bajnok lehet?
Fotó megosztása:
Kemény idény volt
Kemény idény volt
Fotó megosztása:
Heidfeld családi célpontnak is ajánlja a várost
Heidfeld családi célpontnak is ajánlja a várost
Robert Kubica, aki Monacóban is ragyogóan ment idén, magára az utcai pályára kíváncsi nagyon:
„Nagyon várom már Valenciát, mert nagy rajongója vagyok az utcai pályáknak. Nehezek, gyakoriak a bukkanók, az út felülete sokszor változik. Ha az ember hibázik, könnyen a falban köthet ki. Bár Valencia azért nem lesz tökéletes utcai pálya, mert több nagy bukótere is van. Az FIA nagy gondot fordít a biztonságra, ami igazán jó.”
A csapat szimulációkkal készült a versenyre:
„Valencia új helyszín, ezért különleges kihívást jelent, főleg, hogy utcai pályáról van szó. Na nem a lassú fajta, a versenyzők a leggyorsabb részen túllépik majd a 300-as sebességet is! A szimulációs programjainkkal elég megbízhatóan kiszámíthatjuk előre a szükséges leszorítóerőt, ahogy a fékek kopását és a sebességi fokozatokat is, tehát elég jó alapbeállításokkal kezdhetjük majd a munkát” – magyarázta a technikai igazgató, Willy Rampf.