A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
A Toyota kölni központjához legközelebbi helyszínre érkezik a Forma-1-es sorozat a hétvégén. A csapat igyekszik majd a legtöbbet kihozni magukból, és a kilátások nem rosszak. A csapat mindkét versenyezője pontot szerzett az elmúlt
két versenyen, a Toyota tízpontos előnnyel áll a konstruktőri bajnokság negyedik helyén.
A múlt heti monzai teszten kipróbáltak néhány aerodinamikai újítást is a Belga Nagydíjra, a pilóták pedig alig várják, hogy az ardennekbeli pályára guruljanak.
„Úgy gondolom, hogy Spa egyszerűen a világ legjobb pályája, imádok versenyezni rajta. A pálya minden része igazi kihívást jelent, végig koncentrálni kell, ha az ember jó köridőt akar. Még a tavalyi változtatások után is igazán egyedi jellegű, és minden megvan rajta, amire csak versenyzőként vágyik az ember. Optimista vagyok a hétvégét illetően, azt hiszem, jó eredményre van kilátásunk. Spa a kedvenc pályám, a gyár pedig ott van a közelben, nagyon szeretnék pontot szerezni, jó lenne egy tökéletes hétvége” – mondta Jarno Trulli.
„Spa az egyik kedvenc pályám, alig várom, hogy először a Forma-1-ben is versenyezhessek rajta. GP2-essel is hatalmas élmény volt, így arra számítok, hogy a lenyűgöző lesz a Toyotával. Magabiztosan megyek Belgiumba, mert az utóbbi néhány futam igazán jól sikerült, megmutattuk, hogy képesek vagyunk az élen küzdeni. Nagyon elégedett vagyok, hogy mindkét futamon pontot szereztem, különösen, hogy nem éreztem teljesen jól magam egyik alkalommal sem. Örülök, hogy rendszeres pontszerzők vagyunk, és időnként a dobogóra is felférünk. Bízom benne, hogy Spában is gyűjthetünk majd pontokat!” – nyilatkozta a csapat futambeharangozójában Timo Glock.