Szerencsére nagyobb volt a füstje, mint a lángja
Szerencsére nagyobb volt a füstje, mint a lángja
Fotó megosztása:
Jó helyre kerül
Jó helyre kerül
Fotó megosztása:
Az öreg skótot váltja majd
Az öreg skótot váltja majd
Fotó megosztása:
Kemény csaták lesznek
Kemény csaták lesznek
Fotó megosztása:
Pariban vannak
Pariban vannak
Fotó megosztása:
DC harmadik nekifutásra is ugyanazt kapja
DC harmadik nekifutásra is ugyanazt kapja
Fotó megosztása:
Dolgozz te is!
Dolgozz te is!
Fotó megosztása:
Versenyzőt nevelnek majd?
Versenyzőt nevelnek majd?
Fotó megosztása:
Fel is út, le is út?
Fel is út, le is út?
Fotó megosztása:
A veterán a BBC-nél folytatja
A veterán a BBC-nél folytatja
Fotó megosztása:
Fel is út, le is út?
Bár a Red Bull 2009-es pilótafelállása már jó ideje biztos, más komoly személyi változásra még sor kerülhet a csapatnál. Az alakulat célja év elején a konstruktőri negyedik hely megszerzése volt, de az idény második felében csúnyán visszacsúsztak, a Toyota és a Renault is megelőzte őket ? az elmúlt négy futamon egyáltalán nem szereztek pontot.
Különösen rossz fényben tünteti fel a Red Bull-t a fiókcsapat, a Toro Rosso egyre jobb formája.
A Pitpass.com megbízható forrásra hivatkozva arról ír, hogy a csapatfőnök, Christian Horner az idény végéig kapott időt arra, hogy a Red Bull az első öt közé jusson a konstruktőri bajnokságban, különben búcsúzhat. Horner a csapat 2005-ös bemutatkozása óta vezeti az alakulatot.
Egyelőre nem lehet tudni, hogy ki ülhetne a helyére, az év végén visszavonuló David Coulthard elég merész választás lenne – és ezt ő is így gondolja -, míg a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko azért tűnik rossz ötletnek, mert állítólag épp ő generálja a feszültséget a csapaton belül.