A Honda már jó ideje a 2009-es autóra koncentrál, így nem meglepő, hogy legutóbb Valenciában is messze voltak a pontszerzéstől, ennek ellenére azonban csalódtak az Európa Nagydíjon, mert többet vártak a nyári szünetben elkészült fejlesztésektől.

„Jelentős előrelépést tettünk az autóval a nyári szünetben, azonban ezt sajnos nem sikerült jó eredményre váltani az időmérőn és a versenyen Valenciában. A Belga Nagydíjon a fő cél a teljesítmény optimalizálása és az időmérős eredmény javítása lesz, hogy aztán Jenson [Button] és Rubens [Barrichello] a lehető legjobb eséllyel vághasson neki” – mondta a csapatfőnök, Ross Brawn.

„A múlt heti monzai tesztek után újítunk a fékrendszeren, és külön spái közepes-alacsony leszorítóerejű aerodinamikai csomagunk is lesz” – tette hozzá.

Érzésre jobb, köridőben sehol nincs
Hol vannak az esőfelhők?

Hol vannak az esőfelhők?

Hol vannak az esőfelhők?


A fejlesztések ellenére persze nincs sok esélye a csapatnak a pontszerzésre, így inkább abban reménykedhetnek, hogy az időjárási körülmények a kezükre játszanak – Silverstone-ban egyszer már bejött az eső.

„Spában gyakran játszik fontos szerepet az időjárás, esély lehet egy meglepetéseredményre is. Már korábban is láthattuk, hogy az autónk jobban megy a nedves körülmények között, mint száraz időben, így nekem nem lenne ellenemre a csapadékos hétvége” – magyarázta Brawn.