Nem sikerült
Nem sikerült
Fotó megosztása:
Nem népszerű a kollégák közt
Nem népszerű a kollégák közt
Fotó megosztása:
Korán kezdte a fiú
Korán kezdte a fiú
Fotó megosztása:
Hamilton szereti a csinos hölgyeket
Hamilton szereti a csinos hölgyeket
Fotó megosztása:
Hamilton bejön a nőknek
Hamilton bejön a nőknek
Fotó megosztása:
Ügyesen vezet
Ügyesen vezet
Fotó megosztása:
Rosszul alakultak a dolgok
Rosszul alakultak a dolgok
Fotó megosztása:
A repülővel is elbírt
A repülővel is elbírt
Fotó megosztása:
Ha így folytatja, bajnok lehet
Ha így folytatja, bajnok lehet
Fotó megosztása:
Magabiztosan győzött mindkét hazai versenyen
Magabiztosan győzött mindkét hazai versenyen
Fotó megosztása:
Mit várt egy versenyzőtől?
Mit várt egy versenyzőtől?
Fotó megosztása:
Will.i.am és Nicole egy közös fellépésen tavaly
Will.i.am és Nicole egy közös fellépésen tavaly
Fotó megosztása:
Szinte mindig vigyáznak rá
Szinte mindig vigyáznak rá
Fotó megosztása:
Egymásnak muzsikálnak
Egymásnak muzsikálnak
Fotó megosztása:
Így nem izgi
Így nem izgi
Fotó megosztása:
Idén nem fogja a végén elbukni
Idén nem fogja a végén elbukni
Fotó megosztása:
Bernie is Hamiltonra szavaz
Bernie is Hamiltonra szavaz
Fotó megosztása:
Tavaly csúnyán elbaltázta
Tavaly csúnyán elbaltázta
Fotó megosztása:
Lewis, ide hallgass...
Lewis, ide hallgass...
Fotó megosztása:
Áldás a bőrszín?
Áldás a bőrszín?
Fotó megosztása:
Otthon sem szereti mindenki
Otthon sem szereti mindenki
Fotó megosztása:
Kapkodva nem fog nyerni
Kapkodva nem fog nyerni
Fotó megosztása:
Alonso keresztbe tesz, ha teheti
Alonso keresztbe tesz, ha teheti
Fotó megosztása:
Újoncként elvertem a kétszeres bajnokot
Újoncként elvertem a kétszeres bajnokot
Fotó megosztása:
Idén sikerülhet
Idén sikerülhet
Fotó megosztása:
Mi kell a világbajnoksághoz?!
Mi kell a világbajnoksághoz?!
Fotó megosztása:
Magával kell rántania Massát
Magával kell rántania Massát
Fotó megosztása:
Fisico sem Hamilton-rajongó
Fisico sem Hamilton-rajongó
Fotó megosztása:
Újra a spanyol bunkók célkeresztjében
Újra a spanyol bunkók célkeresztjében
Fotó megosztása:
Első színesbőrűként nem könnyű
Első színesbőrűként nem könnyű
Fotó megosztása:
40 milliót hozott a siker
40 milliót hozott a siker
Fotó megosztása:
Át kellene ülnie
Át kellene ülnie
Fotó megosztása:
Vonzani fogja a közönséget, Bernie-nek ez jó
Vonzani fogja a közönséget, Bernie-nek ez jó
Fotó megosztása:
A fellegekben jár a büszkeségtől
A fellegekben jár a büszkeségtől
Fotó megosztása:
A csapat központja is belepirult
A csapat központja is belepirult
Fotó megosztása:
DC jótanácsa
DC jótanácsa
Fotó megosztása:
Hazaviheti
Hazaviheti
Fotó megosztása:
"Team Lewis"
"Team Lewis"
Fotó megosztása:
Őzikés díjat kap
Őzikés díjat kap
Fotó megosztása:
Itt vezetne legszívesebben
Itt vezetne legszívesebben
Fotó megosztása:
Űrturisták lesznek
Űrturisták lesznek
Fotó megosztása:
Häkkinen nem spórol a dicsérettel
Häkkinen nem spórol a dicsérettel
Fotó megosztása:
Duplázott
Duplázott
Fotó megosztása:
Csak ő látná
Csak ő látná
Fotó megosztása:
Újabb elismerés
Újabb elismerés
Fotó megosztása:
Hamilton mumusa Hoy
Hamilton mumusa Hoy
Fotó megosztása:
Ő lehet Schumacher örököse
Ő lehet Schumacher örököse
Fotó megosztása:
Scherzingertől tanult
Scherzingertől tanult
Fotó megosztása:
Így nem izgi
Az izgalmasnak beharangozott, de végül mindössze két valódi előzést hozó
Európa Nagydíj után Lewis Hamilton bevallotta, hogy előzések nélkül belülről sem valami izgalmas a Forma-1.
„A felkészülés és az autó szempontjából Valencia ugyanolyan volt, mint bármelyik másik pálya. A gondot az jelentette, hogy nem lehetett a riválisok közelébe jutni, ahogy sok más pályán sem. Közelebb kell férkőznünk az elöl haladó autóhoz, több előzés kell, mert így elég unalmas a dolog. Valenciában nem is volt előzés. Én mindenképpen amellett vagyok, hogy izgalmasabb legyen a Forma-1” – nyilatkozta az Eurosportnak a mclarenes.
A valenciai unalomnak több oka is volt: a szokásos „koszos” légáramlatok mellett, amelyek minden futamon nehézzé teszik az előzést. A pálya karakterisztikája csak első pillantásra látszott csatázásra alkalmasnak: a hosszú egyeneseken valójában több apró törés, ív is is volt, ami nehézzé tette a kiugrást, ami pedig végképp tönkretette az ilyen jellegű próbálkozásokat, az az ideális ív mellett álló hihetetlen mennyiségű por volt, hiába volt széles az aszfaltcsík, ha csakis egy autónyi szélességben volt rajta tapadás.
Ha a valenciai körülmények nem is, maga a Forma-1 változik jövőre, a 2009-es szabályváltozások nagyjából 40 százalékkal csökkentik majd az aerodinamikai tapadást, a sok apró szárny, kémény, légterelőnyúlvány eltűnésével talán könnyebb lesz majd előzni, van remény.