Hamilton kezére játszik az idő
Hamilton kezére játszik az idő
Fotó megosztása:
Elsőbbséget kér
Elsőbbséget kér
Fotó megosztása:
Hamilton nem kímélte a bajnokot
Hamilton nem kímélte a bajnokot
Fotó megosztása:
Még két szezont marad
Még két szezont marad
Fotó megosztása:
Levágás után egy kanyart ki kell várni az előzés előtt
Levágás után egy kanyart ki kell várni az előzés előtt
Fotó megosztása:
Kiállítással búcsúztatták a veteránt
Kiállítással búcsúztatták a veteránt
Fotó megosztása:
Jokerrel cserél Webber
Jokerrel cserél Webber
Fotó megosztása:
Fisico szinte már aláírta
Fisico szinte már aláírta
Fotó megosztása:
Félezer futam
Félezer futam
Fotó megosztása:
Brawn mindent a saját kezébe vett
Brawn mindent a saját kezébe vett
Fotó megosztása:
A csapat elhatárolódott a főnöktől
A csapat elhatárolódott a főnöktől
Fotó megosztása:
A két nagy öreg
A két nagy öreg
Fotó megosztása:
Heidfeld megszeppent
Heidfeld megszeppent
Fotó megosztása:
A volt csapatnál is gondoltak rá
A volt csapatnál is gondoltak rá
Fotó megosztása:
Esőben egyedül is nehéz, nemhogy versenyezni
Esőben egyedül is nehéz, nemhogy versenyezni
Fotó megosztása:
Jól jönne a safety car
Jól jönne a safety car
Fotó megosztása:
A Ferrari mindent bevet
A Ferrari mindent bevet
Fotó megosztása:
Levágás után egy kanyart ki kell várni az előzés előtt
Lewis Hamilton múlt vasárnap a futamgyőzelmet veszítette el, miután a célegyenes előtti sikánt levágva bújt be Kimi Räikkönen mellé, majd a jogtalanul szerzett előnyt épp csak egy pillanatra visszaadva az egyenes végén lévő kanyarban már meg is előzte, és ezért 25 másodperces
büntetést kapott.
Bár a pilóták egyetértettek abban, hogy Hamilton sportszerűtlen előnyt szerzett Spában, a későbbi félreértések, problémák elkerülésének érdekében a szabályok tisztázást kérték az FIA-tól, amire ma délután a pilóták eligazításán sor is került.
A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting állásfoglalása szerint a levágott kanyarok, sikánok után a pozíciót nem csak vissza kell adni az így megelőzött versenytársnak, hanem az előzést sem szabad megpróbálni a közvetlenül következő kanyarban, csak azután. Ha így tesz a pilóta, akkor semmiképpen nem merülhet fel az előnyszerzés kérdése.
Az ügy pikantériája, hogy ugyanez a Charlie Whiting volt az, aki Belgiumban még a verseny közben biztosította a McLarent arról, hogy Hamilton előzése szabályos volt, majd ugyancsak ő volt az, aki a futam leintése után a versenybírók figyelmébe ajánlotta az esetet…