Az idény kezdete után gyorsan világossá vált, hogy a konstruktőri küzdelemben az első három hely en a Ferrari a McLaren és a BMW osztozik majd, így a többi csapatnak a negyedik pozícióért kell megküzdenie. A középmezőny alakulatai közül előbb a Red Bull látszott a favoritnak, de a Toyota az idény második felére előretört, és a Renault is kezdte összeszedni magát.
De amíg a japán csapat az Európa Nagydíj után 10 pontos előnnyel állt a rivális előtt, addig Fernando Alonso spái és monzai negyedik helyezéseinek és a toyotások nullázásainak köszönhetően ez eltűnt, a Renault és a Toyota egyenlő pontokkal várja a hajrát.
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Jarno Trulli szerint azonban annak ellenére, hogy az utóbbi két futamon elpártolt mellőlük a szerencse, végül mégis ők fognak diadalmaskodni.
„Biztosan képesek leszünk a negyedik helyen végezni, idén már sok erős eredménnyel bizonyítottunk. Kétszer erőből jutottunk a dobogóra, és pár futammal ezelőtt még 10 pontos előnyünk volt, ami jobban is tükrözte a versenyképességünket. Spában és Monzában szerencsétlenek voltunk, és most holtversenyben vagyunk a Renault-val” – mondta az olasz veterán.
„Izgalmas küzdelem lesz, mert nagyon szoros a verseny. Apróságok is teljesen megváltoztathatják a helyzetet, de én bízom benne, hogy meg tudjuk verni a Renault-t, mert az elmúlt két versenyen nem az igazi formánk látszott. Mindent beleadunk, hogy ezután is a dobogókért harcolhassunk, és hogy végül a negyedik helyen végezzünk” – folytatta.
Az utolsó négy verseny előtt a Toyota és a Renault is 41 ponton áll.