Módosított a célokon
Módosított a célokon
Fotó megosztása:
Ezután biztosra menne
Ezután biztosra menne
Fotó megosztása:
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
Fotó megosztása:
Schumacheri pályát szeretne
Schumacheri pályát szeretne
Fotó megosztása:
Javítani kell
Javítani kell
Fotó megosztása:
Itt győzött először
Itt győzött először
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Mindenképp halasztana
Fotó megosztása:
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Fotó megosztása:
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Fotó megosztása:
Még semmi sem biztos
Még semmi sem biztos
Fotó megosztása:
Otthon megint villantana
Otthon megint villantana
Fotó megosztása:
Alonso szereti az utcai pályákat
Alonso szereti az utcai pályákat
Fotó megosztása:
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
Fotó megosztása:
Symonds magasra céloz
Symonds magasra céloz
Fotó megosztása:
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
Jobb autó, jobb csapat?
Fotó megosztása:
Félreismerik
Félreismerik
Fotó megosztása:
Piquet-nek van félnivalója
Piquet-nek van félnivalója
Fotó megosztása:
Mindketten mehetnek
Mindketten mehetnek
Fotó megosztása:
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Fotó megosztása:
A végére alig látott
A végére alig látott
Fotó megosztása:
Piquet helyett di Grassi jön
Piquet helyett di Grassi jön
Fotó megosztása:
Nem túl hihető
Nem túl hihető
Fotó megosztása:
Átadja az irányítást
Átadja az irányítást
Fotó megosztása:
Elmaradt a teljesítmény
Elmaradt a teljesítmény
Fotó megosztása:
Az ismétlés nem valószínű
Az ismétlés nem valószínű
Fotó megosztása:
Bármi előfordulhat
Bármi előfordulhat
Fotó megosztása:
Mi van a háttérben?
Mi van a háttérben?
Fotó megosztása:
Nagy célok 2009-re
Nagy célok 2009-re
Fotó megosztása:
Még csiszolódnia kell
Még csiszolódnia kell
Fotó megosztása:
A végére alig látott
Fernando Alonso szerencsés
szingapúri győzelme után nem ünnepelt látványosan a dobogón, de nem azért, mert nem örült a diadalnak, hanem mert a végletekig kifáradt, már-már az ájulás kerülgette a spanyolt.
„Nagyon fáradt voltam a dobogón. Nem volt kedvem a mozgáshoz, elég gyenge voltam. Ez a verseny nagyon hosszú volt. Monacóban 260 kilométert megyünk, itt pedig 300 volt. Az itatórendszerem is elromlott, szokás szerint a legnehezebb futamon. A dobogón karikák ugráltak a szemem előtt, nem ismertem fel az embereket. A lámpák is a szemünkbe világítottak, nem élveztem igazán” – mondta a kétszeres világbajnok.
Persze nem Alonso a nyápic, a futam talán az egyik legmegterhelőbb a jelenlegi versenynaptárban. A két órás futamon az óra járásával ellentétes irányú, bukkanókkal zsúfolt pályán körönként 23 kanyart kellett teljesítenie a versenyzőknek a szűk falak között, miközben 30 Celsius fok körüli hőmérséklet, és nagyon magas páratartalom szívta ki belőlük az erőt.
„Nagyon megterhelő pálya, nem számítottam erre. Borzasztó sokat kell dolgozni az autóval, hogy sikerüljön a jó kör – talán kétszer annyi energiát igényel, mint egy kör Monacóban. Egy kör itt felér két monacói körrel” – mondta Lewis Hamilton a hétvégén.