Csavarjátok még fiúk
Csavarjátok még fiúk
Fotó megosztása:
Kifogyott a nafta?
Kifogyott a nafta?
Fotó megosztása:
Rosberg bizakodik valamiben
Rosberg bizakodik valamiben
Fotó megosztása:
Nagy reménységből nagy csalódás
Nagy reménységből nagy csalódás
Fotó megosztása:
Kiszúrt magával?
Kiszúrt magával?
Fotó megosztása:
Ennek az évnek lőttek
Ennek az évnek lőttek
Fotó megosztása:
Sir Frank már nem vár semmit
Sir Frank már nem vár semmit
Fotó megosztása:
Német cserebere?
Német cserebere?
Fotó megosztása:
A hitelezők még bíznak bennük
A hitelezők még bíznak bennük
Fotó megosztása:
A helyükön maradnak
A helyükön maradnak
Fotó megosztása:
Bizonytalan jövő
Bizonytalan jövő
Fotó megosztása:
Elrontott karrier?
Elrontott karrier?
Fotó megosztása:
A pocsék autó neki is árt
A pocsék autó neki is árt
Fotó megosztása:
A hitelezők még bíznak bennük
Míg a Williams 2005-ben még 60 millió dolláros profitot termelt, addig 2006-ban és 2007-ben már összesen 88 millió dolláros veszteséget könyvelhetett el. A mezőny egyetlen nem autógyártó vagy milliárdos tulajdonában lévő alakulata kölcsönökből él.
A Frank Williams és Patrick Head tulajdonában lévő csapat idén a kölcsönökkel együtt nagyjából 160 millió dollárból gazdálkodik, ami messze alulmúlja a 400 milliós keret közelében vagy épp felett mozgó Toyotát, Hondát, Ferrarit, McLarent és Renault-t.
Míg a grove-i csapat „kuporgatni” kényszerül, addig a Toro Rossóról kiderült, hogy a kiscsapat 2007-ben már hasznot is hajtott. A korábban Minardi néven futó alakulatnál erre tíz éve nem volt példa. A faenzaiaknak idénre még jobbak a kilátásaik, ugyanis kiváló bajnoki szereplés még több pénzt hozhat.
A Toro Rosso olaszországi győzelme és pénzügyi sikere azonban biztosan nem okoz örömet a jelenleg a konstruktőri versenyben nyolcadik helyen kullogó Williamsnél, a vásárolt kasztnik legelszántabb ellenzője ugyanis eddig is Frank Williams és csapata volt, ha pedig ők idén újra buknak, míg üdítős gárda kaszál, Sir Frank biztosan nem lesz hajlandó semmilyen kompromisszumra ezen a téren.