Módosított a célokon
Fotó megosztása:
Ezután biztosra menne
Fotó megosztása:
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
Fotó megosztása:
Schumacheri pályát szeretne
Fotó megosztása:
Javítani kell
Fotó megosztása:
Itt győzött először
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Fotó megosztása:
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Fotó megosztása:
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Fotó megosztása:
Még semmi sem biztos
Fotó megosztása:
Otthon megint villantana
Fotó megosztása:
Alonso szereti az utcai pályákat
Fotó megosztása:
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
Fotó megosztása:
Symonds magasra céloz
Fotó megosztása:
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
Fotó megosztása:
Félreismerik
Fotó megosztása:
Piquet-nek van félnivalója
Fotó megosztása:
Mindketten mehetnek
Fotó megosztása:
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Fotó megosztása:
A végére alig látott
Fotó megosztása:
Piquet helyett di Grassi jön
Fotó megosztása:
Nem túl hihető
Fotó megosztása:
Átadja az irányítást
Fotó megosztása:
Elmaradt a teljesítmény
Fotó megosztása:
Az ismétlés nem valószínű
Fotó megosztása:
Bármi előfordulhat
Fotó megosztása:
Mi van a háttérben?
Fotó megosztása:
Nagy célok 2009-re
Fotó megosztása:
Még csiszolódnia kell
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A német Sport Bild azzal állt elő, hogy az R28 javulása a csapat és az FIA közötti titkos megállapodás eredménye. A lap szerint a francia csapat a motorsportszervezet jóváhagyása mellett a már betiltott kipörgésgátlót, és a korábban szabálytalannak nyilvánított ellensúlyos lengéscsillapítót használja az autókon. Az elmélet szerint az FIA-elnök, Max Mosley ezzel azt igyekszik elkerülni, hogy a sikertelenség miatt a Renault kivonuljon a Forma-1-ből.
Természetesen a Renault-nál csakis az egész éves kitartó fejlesztés eredményének tartják a sikert. Mi is.