A Toyota 2002-ben érkezett a Forma-1-be, és azóta dollármilliárdokat ölt a projektbe, de nagyon úgy tűnik, hogy a japán gyártó már nem marad sokáig.
Az egyenmotorok bevezetése kapcsán pár napja a főnök, John Howett már kijelentette, hogy az egységes erőforrások elég okot szolgáltatnának nekik a távozásra, most pedig a csapat másik vezetője, Tadashi Yamashina is hasonlóan nyilatkozott:
A német Auto Motor und Sport arról ír, hogy a gyártó a Forma-1 helyett inkább a Le Mans iránt érdeklődik, 2010-től már inkább ott versenyezne. A lap kiemeli, hogy az idei 24 órás versenyen tucatnyi Toyota-mérnök volt jelen, fényképeztek, videóztak, igyekeztek felmérni a mezőnyt.
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
„Szeretnénk visszatérni Le Mans-ba. A döntés a pénzügyeken múlik, de jelenlegi gazdasági helyzetben nem valószínű, hogy egyszerre tudnánk pénzelni a Forma-1-et és a Le Mans-t” – idézte az Auto Motor und Sport Yamashinát.
A Toyota egyébként 1998-99-ben már megpróbálkozott a Le Mans-nal, sőt, 1999-ben a győzelem sem volt messze, de a projektet végül épp a Forma-1 kedvéért ejtették az ezredfordulón.