A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
A 2008-as csapat: Trulli, Glock és Kobayashi
Fotó megosztása:
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Rendszeres pontszerzésre készülnek
Fotó megosztása:
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Glock 3 év kihagyás után tér vissza
Fotó megosztása:
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Ebben bíznak Trulliék - a TF108
Fotó megosztása:
Trulli el van keseredve
Trulli el van keseredve
Fotó megosztása:
Az olaszt sokkolta a teszt
Az olaszt sokkolta a teszt
Fotó megosztása:
Trulli most nem kesereg
Trulli most nem kesereg
Fotó megosztása:
Optimista a hangulat a csapatnál
Optimista a hangulat a csapatnál
Fotó megosztása:
Nem érti a kollégákat
Nem érti a kollégákat
Fotó megosztása:
Nem Alonso módszerével törne az élre
Nem Alonso módszerével törne az élre
Fotó megosztása:
Minden tized számít
Minden tized számít
Fotó megosztása:
Ove Andersson 1938-2008
Ove Andersson 1938-2008
Fotó megosztása:
Ő és az autó is beért
Ő és az autó is beért
Fotó megosztása:
Magny Cours-t ismételnék
Magny Cours-t ismételnék
Fotó megosztása:
Nagy célok, kis eredmények
Nagy célok, kis eredmények
Fotó megosztása:
Vizsgálódnak
Vizsgálódnak
Fotó megosztása:
A csapat hibázott
A csapat hibázott
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Megérdemelten lett dobogós
Megérdemelten lett dobogós
Fotó megosztása:
Beérett
Beérett
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Van rutinja a betonfalak között
Van rutinja a betonfalak között
Fotó megosztása:
Trulli szerint világos az eset
Trulli szerint világos az eset
Fotó megosztása:
Nagyon szoros a küzdelem
Nagyon szoros a küzdelem
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Jól sikerült az idény
Jól sikerült az idény
Fotó megosztása:
Jövőre versenyeznek utoljára?
Jövőre versenyeznek utoljára?
Fotó megosztása:
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Tíz éve már nekifutottak a Le Mans-nak
Fotó megosztása:
Elégedett lehet
Elégedett lehet
Fotó megosztása:
A dobogó is sikerült
A dobogó is sikerült
Fotó megosztása:
A hétvégén a Toyota bejelentette, hogy új, 2009-es versenyautójukat, a TF109-est január 16-án leplezik majd le. A helyszínt nem árulták el, de feltehetőleg a csapat kölni központjában kerül sor a bemutatóra.
A új autóval azonban nem lesz minden rendben, ugyanis a csapat jócskán el van maradva a jövőre bevezetendő hibridrendszer, a KERS fejlesztésével. A csapat vezetője, John Howett alaposan felháborodott, amiért a csapatok közös szervezete, a FOTA zártkörű megbeszélése után a mclarenes Ron Dennis kikotyogta, hogy az egyik alakulat el akarja halasztani az új technológia bevezetését, de végül megerősítette, hogy róluk van szó.
„Teljes erőnkkel dolgozunk a KERS-en, de szerény véleményünk szerint sokan alábecsülik a nehézségeket. Az autó januárban a KERS-szel lép majd pályára, de a kasztni még nem ahhoz lesz tervezve, versenyre még nem lesz alkalmas, csak teszteljük majd. Most úgy érezzük, hogy nagyjából az idény közepén versenyezhetünk vele. Egyelőre nem tudjuk, még a tesztpadon van” – nyilatkozta a autosportnak az angol szakember.
A BMW Sauber pár nappal a Toyota után, január 20-án leplezi le saját 2009-es járgányát, az F1.09-est a spanyolországi Valenciában.