Külső segítség kell
Külső segítség kell
Fotó megosztása:
Ők jól állnak
Ők jól állnak
Fotó megosztása:
Közös érdek a biztonság
Közös érdek a biztonság
Fotó megosztása:
Kesztyűs kézzel bánnak a KERS-szel
Kesztyűs kézzel bánnak a KERS-szel
Fotó megosztása:
Az autó orrával is próbálkoztak
Az autó orrával is próbálkoztak
Fotó megosztása:
Nem hiába dolgoztak rajta annyit
Nem hiába dolgoztak rajta annyit
Fotó megosztása:
A kicsiktől a nagyokig mindenki a kilókat számolja
A kicsiktől a nagyokig mindenki a kilókat számolja
Fotó megosztása:
Kubica és társai hátrányban
Kubica és társai hátrányban
Fotó megosztása:
Alonso csak Glockot tudta bosszantani a KERS-szel
Alonso csak Glockot tudta bosszantani a KERS-szel
Fotó megosztása:
Hamilton jobban kihasználta a pluszerőt
Hamilton jobban kihasználta a pluszerőt
Fotó megosztása:
Még mérlegelnek
Még mérlegelnek
Fotó megosztása:
Webber temeti a hibridrendszert
Webber temeti a hibridrendszert
Fotó megosztása:
A Renault-nak és a Ferrarinak sem jött be
A Renault-nak és a Ferrarinak sem jött be
Fotó megosztása:
Senki sem rajong érte
Senki sem rajong érte
Fotó megosztása:
A McLaren bejelentette, hogy 2010-től a a Freescale Semiconductor nevű céggel partnerségben dolgoznak majd a Forma-1-ben jövőre bevezetendő hibridrendszer fejlesztésén és gyártásán.
Nem a wokingi csapat azonban az első – sőt inkább ők a későn kelők -, amely külső partnert von be a fejlesztésbe. A Williams még tavasszal vásárolta be magát az Automotive Hybrid Power céghez, a Ferrari, a Renault, a Red Bull és a Toro Rosso pedig a FIAT csoporthoz tartozó Magnetti Marellivel dolgozik.
Az Auto Motor und Sport értesülései szerint a Bosch is saját KERS-projektet indított, így a csapatok a jövőben akár a német cégtől is beszerezhetik a rendszerüket.
A KERS fejlesztése egyébként lehet, hogy több csapat számára is túl nagy falatnak bizonyul, a Toyotánál nemrég beismerték, hogy csak a 2009-es idény közepén kerül majd a rendszer az autóra, és a Ferrarinál is többször panaszkodtak már nehézségekre.
A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo nemrég egyenesen hibának nevezte az erőltetett bevezetést:
„A jövő elég bonyolultnak tűnik az új szabályok miatt. Úgy érezzük, hogy a KERS jövő évi bevezetése hiba. Persze mi is úgy gondoljuk, hogy a Forma-1-nek élen kell járnia a technikai fejlődésben, de a versenyeken használt KERS egészen más lesz, mint az utcai autókba való” ? nyilatkozta az olasz.