Módosított a célokon
Fotó megosztása:
Ezután biztosra menne
Fotó megosztása:
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
Fotó megosztása:
Schumacheri pályát szeretne
Fotó megosztása:
Javítani kell
Fotó megosztása:
Itt győzött először
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Fotó megosztása:
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Fotó megosztása:
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Fotó megosztása:
Még semmi sem biztos
Fotó megosztása:
Otthon megint villantana
Fotó megosztása:
Alonso szereti az utcai pályákat
Fotó megosztása:
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
Fotó megosztása:
Symonds magasra céloz
Fotó megosztása:
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
Fotó megosztása:
Félreismerik
Fotó megosztása:
Piquet-nek van félnivalója
Fotó megosztása:
Mindketten mehetnek
Fotó megosztása:
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Fotó megosztása:
A végére alig látott
Fotó megosztása:
Piquet helyett di Grassi jön
Fotó megosztása:
Nem túl hihető
Fotó megosztása:
Átadja az irányítást
Fotó megosztása:
Elmaradt a teljesítmény
Fotó megosztása:
Az ismétlés nem valószínű
Fotó megosztása:
Bármi előfordulhat
Fotó megosztása:
Mi van a háttérben?
Fotó megosztása:
Nagy célok 2009-re
Fotó megosztása:
Még csiszolódnia kell
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A 2008-ban a francia csapatnál tesztpilótaként dolgozó 22 éves versenyző egyelőre kimaradt, valószínűleg jövőre is „csak” a GP2-ben indul majd, de a Renault-főnök, Flavio Briatore nem ejtette a fiatal tehetséget végleg. Grosjean még „túl fiatal” a Forma-1-hez, és „túl sokat hibázott” a GP2-ben az idén az olasz szerint, de ezután is szeretnének kísérletezni vele.
Briatore szerint a fiatal tehetségek felkarolása és kinevelése a legjobb út a jövő legjobb pilótáinak megszerzésére.
„Ha valaki igazán jót szeretne az ember, akkor ki kell nevelnie a saját versenyzőit házon belül, ahogy mi tettük Fernandóval vagy a McLaren Hamiltonnal” – emlegette a világbajnokok példáját a csapatvezető a spanyol Marcának adott interjújában.