Alonso sokat segített
Fotó megosztása:
Ezen múlott
Fotó megosztása:
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
Fotó megosztása:
Nem veti szét a jókedv
Fotó megosztása:
Az új pályán debütál az R29
Fotó megosztása:
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Fotó megosztása:
Felzárkózhatnak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nem bírta a gyűrődést
Fotó megosztása:
Alonso megint igazodik
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Fotó megosztása:
2009 - a visszatérés éve?
Fotó megosztása:
Edzésben
Fotó megosztása:
Nem egy-két emberről van szó
Fotó megosztása:
A főszponzor távozhat
Fotó megosztása:
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
Fotó megosztása:
Rosszul kezdődik az év
Fotó megosztása:
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Fotó megosztása:
Ekkora, és kész
Fotó megosztása:
Optimistának kell lenni
Fotó megosztása:
Van még min dolgozni
Fotó megosztása:
A McLarennél nem félnek tőlük
Fotó megosztása:
Búcsúzik az ING az F1-től
Fotó megosztása:
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Fotó megosztása:
A Tata válthatja az ING-t?
Fotó megosztása:
Még semmi sincs lefutva
Fotó megosztása:
Már most is jobb az autó
Fotó megosztása:
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Fotó megosztása:
Ha drága marad az F1, mennek
Fotó megosztása:
Nem gondolja, hogy mellőzik
Fotó megosztása:
Idén nem hagyják magukat
Fotó megosztása:
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
Fotó megosztása:
Nagyon óvatos
Fotó megosztása:
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az eddigi bejelentések alapján a Renault mellett a BMW, a Toyota és a McLaren is ugyanezen a teszten veti majd be először a 2009-es modelljét.
Fernando Alonso egyáltalán nem bánja a viszonylag késői időpontot: „Minél később jön az autó, annál jobb. Sőt, ami azt illeti, a január 20-án bemutatkozó autónak szinte semmi köze nem lesz ahhoz, amelyik az első futamra érkezik majd” – utalt az egészen az utolsó pillanatig folyó fejlesztési munkára a spanyol.