Bármi lehetséges
Bármi lehetséges
Fotó megosztása:
Még csak 24 éves
Még csak 24 éves
Fotó megosztása:
Ilyet még nem vezetett
Ilyet még nem vezetett
Fotó megosztása:
Ezt kapta ajándékba
Ezt kapta ajándékba
Fotó megosztása:
Ki korán kel, aranyat lel
Ki korán kel, aranyat lel
Fotó megosztása:
Hozzá kell szokni
Hozzá kell szokni
Fotó megosztása:
Vérszemet kapott
Vérszemet kapott
Fotó megosztása:
Kiszáll a bank
Kiszáll a bank
Fotó megosztása:
Hiedfeld bízik magában
Hiedfeld bízik magában
Fotó megosztása:
Az új idényhez új sisak is dukál
Az új idényhez új sisak is dukál
Fotó megosztása:
Alkalmazkodni kell
Alkalmazkodni kell
Fotó megosztása:
A sivatagban nem várható felhőszakadás
A sivatagban nem várható felhőszakadás
Fotó megosztása:
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
Fotó megosztása:
Heidfeld szerint jók a változások
Heidfeld szerint jók a változások
Fotó megosztása:
Ő már fizetett
Ő már fizetett
Fotó megosztása:
Jó lett az új autó
Jó lett az új autó
Fotó megosztása:
Nem ő a favorit?
Nem ő a favorit?
Fotó megosztása:
Veszélyes a nagy fogyás
Veszélyes a nagy fogyás
Fotó megosztása:
Jól állnak, de még nem döntöttek
Jól állnak, de még nem döntöttek
Fotó megosztása:
Ki korán kel, aranyat lel
2009-től a költségcsökkentés jegyében
számos korlátozást vezetnek be a Forma-1-ben a fejlesztések terén is. Tilos lesz az idény közbeni tesztelés, és a szélcsatornákban végzett munkát is vissza kell fogni. Ezek a motorfejlesztés befagyasztásával együtt széthúzhatják majd a mezőnyt, véli Robert Kubica.
„Nagyon fontos, hogy rögtön jól kezdjünk. A jövőre bevezetendő új szabályok miatt kulcsfontosságú volt, hogy korán kezdtük a fejlesztést. Úgy gondolom, hogy a mérnökök és a tervezők munkája sokkal nagyobb hangsúlyt kap ezután. Eddig mindig volt rá lehetőség, hogy a fejlesztéseket tesztelhessük az éles bevetés előtt, de most meg fog nőni a szimuláció és a szélcsatorna szerepe, biztosra kell menni, hogy az autóra kerülő alkatrész azt az eredményt hozza, amit szeretnénk” – magyarázta a lengyel az F1.com-nak.
„Persze a versenyzői visszajelzésnek is lehet befolyása, de azért csak nem én tervezem az autót – erre vannak a szakértők a gyárban. Szerintem nagyobb különbségeket látunk majd a csapatok között, és amelyik csapat az élen lesz, az sokkal tovább maradhat ott. Azok a csapatok, amelyeknek nem sikerült jól elcsípni a kezdést, lassabban tudnak majd felzárkózni, ez pedig befolyásolja majd a bajnokságot is” – jósolja Kubica.
A lengyel azt is elmondta, hogy annak ellenére, hogy mindenkinek szoknia kell majd az új szabályok teremtette körülményeket, nincs mese, el kell fogadni a világgazdaság által diktált helyzetet, legyen szó akár a tesztek betiltásáról, leépítésekről vagy épp a pilóták fizetésének megnyirbálásáról.