Bortolotti, Cicatelli, Piscopo
Bortolotti, Cicatelli, Piscopo
Fotó megosztása:
Ifjú tehetségek
Ifjú tehetségek
Fotó megosztása:
Nem emészti magát
Nem emészti magát
Fotó megosztása:
Vége a rekordfizetéseknek
Vége a rekordfizetéseknek
Fotó megosztása:
Nem cserélnék el Massát
Nem cserélnék el Massát
Fotó megosztása:
Még nekik sem megy simán
Még nekik sem megy simán
Fotó megosztása:
Mindig ezek a finn imposztorok...
Mindig ezek a finn imposztorok...
Fotó megosztása:
Még kiköthet a Ferrarinál
Még kiköthet a Ferrarinál
Fotó megosztása:
Elválnak
Elválnak
Fotó megosztása:
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
Fotó megosztása:
Ennél több kell jövőre
Ennél több kell jövőre
Fotó megosztása:
Még hatot kell aludni
Még hatot kell aludni
Fotó megosztása:
Idén már működni fog?
Idén már működni fog?
Fotó megosztása:
Neki mindegy
Neki mindegy
Fotó megosztása:
Érdekes, de nem túl hasznos
Érdekes, de nem túl hasznos
Fotó megosztása:
Már nem lóg ki, aminek nem szabad
Már nem lóg ki, aminek nem szabad
Fotó megosztása:
A vége unalmas
A vége unalmas
Fotó megosztása:
Kinőtte magát
Kinőtte magát
Fotó megosztása:
Nem mer tippelni
Nem mer tippelni
Fotó megosztása:
Őket is megzavarta a Brawn GP
Őket is megzavarta a Brawn GP
Fotó megosztása:
Az FIA elnöke lehet
Az FIA elnöke lehet
Fotó megosztása:
Ajándékot is adtak
Ajándékot is adtak
Fotó megosztása:
A pilóták csak hátul mosolyogtak
A pilóták csak hátul mosolyogtak
Fotó megosztása:
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali nemrég
nyíltan beszélt arról, hogy a Forma-1-ben elkerülhetetlen költségcsökkentések nem állnak meg majd a gyárak és a garázsok küszöbénél, a pilóták néhány esetben akár tízmilliós nagyságrendű fizetéseit is revízió alá veszi majd minden csapat a közeljövőben.
Az idén a bajnoki címről egy ponttal lemaradt Felipe Massának nem nagyon tetszik az ötlet, a kis brazil így reagált a témát érintő kérdésre:
„Nem vagyok oda érte. Egy ilyen kiélezett sportban, mint a Forma-1, a pilóta kulcsszerepet játszik, a versenyzők fizetése pedig nem nagy a csapatok teljes költségvetéséhez viszonyítva. Minél jobban dolgoznak a kiadások csökkentésén, annál jobban jár mindenki.”
Massa szerint azonban az egyenmotorok bevezetése mindenképpen rossz döntés lett volna, a brazil örül, hogy nem így történt:
„Szerintem nem valami izgalmas ötlet. A költségek csökkentéséért folytatott küzdelem fontos, de az egységes motor eltávolodik az F1 lényegétől – ilyesminek nem szabad előfordulnia. Egy Ferrari, amit nem Ferrari motor hajt? Az nem is Ferrari már. És ugyanez igaz a Mercedesre, Toytára vagy a Reanult-ra is” – magyarázta a pilóta.