Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Fotó megosztása:
Vége a hondás álmoknak
Vége a hondás álmoknak
Fotó megosztása:
Fry: Mi lesz most?
Fry: Mi lesz most?
Fotó megosztása:
Fény az alagút végén?
Fény az alagút végén?
Fotó megosztása:
Kár lenne a brackley-i gárdáért
Kár lenne a brackley-i gárdáért
Fotó megosztása:
Ecclestone már rég mondja!
Ecclestone már rég mondja!
Fotó megosztása:
Kivár vagy elmenekül?
Kivár vagy elmenekül?
Fotó megosztása:
Richards visszatérhet
Richards visszatérhet
Fotó megosztása:
Jó üzlet lehet
Jó üzlet lehet
Fotó megosztása:
Csak az F1-et ejtik
Csak az F1-et ejtik
Fotó megosztása:
Drága lenne mindenkit elküldeni
Drága lenne mindenkit elküldeni
Fotó megosztása:
Neki nem hiányzik a japán gyártó
Neki nem hiányzik a japán gyártó
Fotó megosztása:
Peugeot vagy Citroën lehet belőle
Peugeot vagy Citroën lehet belőle
Fotó megosztása:
Mi lesz vele jövőre?
Mi lesz vele jövőre?
Fotó megosztása:
Nem tér vissza a francia gyártó
Nem tér vissza a francia gyártó
Fotó megosztása:
A Subaru kiszállásával már ráér Richards
A Subaru kiszállásával már ráér Richards
Fotó megosztása:
Koholmány volt a hír
Koholmány volt a hír
Fotó megosztása:
Mit csinál 2009-ben?
Mit csinál 2009-ben?
Fotó megosztása:
Vad pletyka
Vad pletyka
Fotó megosztása:
Schumi és Brawn újra együtt?
Schumi és Brawn újra együtt?
Fotó megosztása:
A lehetőség nyitva áll, de az idő szorít
A lehetőség nyitva áll, de az idő szorít
Fotó megosztása:
Fry tucatnyi kérőt emleget - ő lehet az egyik
Fry tucatnyi kérőt emleget - ő lehet az egyik
Fotó megosztása:
Richards szerint nincs itt az ideje
Richards szerint nincs itt az ideje
Fotó megosztása:
Hiába a barátság, motor nem lesz belőle
Hiába a barátság, motor nem lesz belőle
Fotó megosztása:
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
Fotó megosztása:
Meddig húzhatják?
Meddig húzhatják?
Fotó megosztása:
Autóipari mentőövbe kapaszkodnának
Autóipari mentőövbe kapaszkodnának
Fotó megosztása:
Csak a dolgozók sorsáról tárgyaltak
Csak a dolgozók sorsáról tárgyaltak
Fotó megosztása:
Búcsúzhat a Forma-1-től?
Búcsúzhat a Forma-1-től?
Fotó megosztása:
Minden a helyére került?
Minden a helyére került?
Fotó megosztása:
Reménykedhetnek
Reménykedhetnek
Fotó megosztása:
Fifty-fifty
Fifty-fifty
Fotó megosztása:
Branson az F1-ben is kalandot lát?
Branson az F1-ben is kalandot lát?
Fotó megosztása:
Túlélés vagy összeomlás jön?
Túlélés vagy összeomlás jön?
Fotó megosztása:
Branson vállalkozó kedvű
Branson vállalkozó kedvű
Fotó megosztása:
Ecclestone is tárgyal
Ecclestone is tárgyal
Fotó megosztása:
Nem kellett a pénze
Nem kellett a pénze
Fotó megosztása:
Sínen van a csapat?
Sínen van a csapat?
Fotó megosztása:
Brackely F1?
Brackely F1?
Fotó megosztása:
Brawn Racing lehet a csapatból
Brawn Racing lehet a csapatból
Fotó megosztása:
Még szükség van rá
Még szükség van rá
Fotó megosztása:
Barrichello Barcelonában vezethet hamarosan
Barrichello Barcelonában vezethet hamarosan
Fotó megosztása:
Két szék közt az asztal alá...
Két szék közt az asztal alá...
Fotó megosztása:
Újra nyeregben
Újra nyeregben
Fotó megosztása:
Köszönik, jól vannak
Köszönik, jól vannak
Fotó megosztása:
Kevés siker jutott nekik
Kevés siker jutott nekik
Fotó megosztása:
Hivatalosan is vége
Hivatalosan is vége
Fotó megosztása:
Nem mindig találták a közös hangot
Nem mindig találták a közös hangot
Fotó megosztása:
Koholmány volt a hír
Az olasz La Stampa értesülése nyomán a hétvégén szertefutott a hír, hogy a Honda által novemberben magára hagyott brackley-i F1-csapat vásárlóra talált. Az olasz lap arról írt, hogy a világ egyik leggazdagabb embere, a mexikói Carlos Slim Helú vette meg a csapatot jelképes egy dollárért.
A telekom-mágnás beszállásával a pilótakérdés is eldöntöttnek tűnt, Jenson Button mellé a Slim az általa egykor támogatott Ayrton Senna unokaöccsét, Brunót ültette volna.
Az üzlet tényét azonban nem erősítették meg a Hondától, vasárnap pedig Slim szóvivője, fia és az általa birtokolt autóverseny-csapat külön-külön cáfolta, hogy bármi alapja lett volna a híresztelésnek:
„A Telmex nem vette meg a Honda F1-es csapatát, tárgyalásokat sem folytat erről, azaz minden ilyen információ hamis” – állt a Telmex közleményében.
Slimen kívül még három-négy potenciális vevője akadhat a brackley-i csapatnak: az arab pénzzel támogatott Prodrive-főnök, Dave Richards, a görög milliárdos, Achilleasz Kallakisz, egy svájci befektetői csoport, és az F1-ben a Force Indiával már jelen lévő Vijay Mallya van a jelöltek között.