Bortolotti, Cicatelli, Piscopo
Bortolotti, Cicatelli, Piscopo
Fotó megosztása:
Ifjú tehetségek
Ifjú tehetségek
Fotó megosztása:
Nem emészti magát
Nem emészti magát
Fotó megosztása:
Vége a rekordfizetéseknek
Vége a rekordfizetéseknek
Fotó megosztása:
Nem cserélnék el Massát
Nem cserélnék el Massát
Fotó megosztása:
Még nekik sem megy simán
Még nekik sem megy simán
Fotó megosztása:
Mindig ezek a finn imposztorok...
Mindig ezek a finn imposztorok...
Fotó megosztása:
Még kiköthet a Ferrarinál
Még kiköthet a Ferrarinál
Fotó megosztása:
Elválnak
Elválnak
Fotó megosztása:
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
Fotó megosztása:
Ennél több kell jövőre
Ennél több kell jövőre
Fotó megosztása:
Még hatot kell aludni
Még hatot kell aludni
Fotó megosztása:
Idén már működni fog?
Idén már működni fog?
Fotó megosztása:
Neki mindegy
Neki mindegy
Fotó megosztása:
Érdekes, de nem túl hasznos
Érdekes, de nem túl hasznos
Fotó megosztása:
Már nem lóg ki, aminek nem szabad
Már nem lóg ki, aminek nem szabad
Fotó megosztása:
A vége unalmas
A vége unalmas
Fotó megosztása:
Kinőtte magát
Kinőtte magát
Fotó megosztása:
Nem mer tippelni
Nem mer tippelni
Fotó megosztása:
Őket is megzavarta a Brawn GP
Őket is megzavarta a Brawn GP
Fotó megosztása:
Az FIA elnöke lehet
Az FIA elnöke lehet
Fotó megosztása:
Ajándékot is adtak
Ajándékot is adtak
Fotó megosztása:
A pilóták csak hátul mosolyogtak
A pilóták csak hátul mosolyogtak
Fotó megosztása:
Idén már működni fog?
A Ferrari 2008-ban az idény nagy részében a riválisoktól eltérően nem a hagyományos ún. nyalókával vezényelte az autók bokszkiállásait, hanem egy automatikus lámpás rendszert használt. A lámpa azonban többször is gondot okozott:
Valenciában Kimi Räikkönen indult el idő előtt, míg
Szingapúrban Felipe Massa vitte magával a töltőcsövet, és bukta el a futamot. A rendszer hibái jócskán hozzájárultak a bajnokság elvesztéséhez is.
Az utolsó három versenyen már a Ferrarinál is újra a nyalókás ember dolgozott, de 2009-ben újra előveszik a lámpákat, állítólag már nem történhet hiba.
„Megerősíthetem, hogy a tervek szerint a lámpás rendszert használjuk majd a bokszutcában. Hamarosan leteszteljük a módosításokat, meglátjuk, hogy sikerült-e a fejlesztés” – nyilatkozta a csapat szóvivője nemrég.
„Elemeztük a 2008-as hibákat, és javítottunk a rendszeren. Egy program meggátolja majd, hogy az autó elindulhasson úgy, hogy még rajta van a töltőcső” – mondta a La Stampának a Ferrari vezető mérnöke, Luca Baldisserri.
Tavaly egyedül a Honda próbálkozott a maranellóiakéhoz hasonló megoldással.