Hornerék tudják pótolni Webbert
Hornerék tudják pótolni Webbert
Fotó megosztása:
Legalább két hónapig gyógyul
Legalább két hónapig gyógyul
Fotó megosztása:
Nagy jövője lehet
Nagy jövője lehet
Fotó megosztása:
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Fotó megosztása:
Coulthard nem félti Webbert
Coulthard nem félti Webbert
Fotó megosztása:
Rajta múlik a siker
Rajta múlik a siker
Fotó megosztása:
A lényegről nem marad le
A lényegről nem marad le
Fotó megosztása:
Hiányzik majd a tesztelés?
Hiányzik majd a tesztelés?
Fotó megosztása:
Webber bizakodó
Webber bizakodó
Fotó megosztása:
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
Fotó megosztása:
Flying Scotsman
Flying Scotsman
Fotó megosztása:
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Fotó megosztása:
Elromlott, de nem volt nagy gond
Elromlott, de nem volt nagy gond
Fotó megosztása:
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Fotó megosztása:
Vettel nem mond semmit egyelőre
Vettel nem mond semmit egyelőre
Fotó megosztása:
Newey a két pilóta között
Newey a két pilóta között
Fotó megosztása:
Webber borúlátó
Webber borúlátó
Fotó megosztása:
Ha velük nem győzhet, elengedik
Ha velük nem győzhet, elengedik
Fotó megosztása:
Jól fizet a dobogó
Jól fizet a dobogó
Fotó megosztása:
Semmit sem vesz biztosra
Semmit sem vesz biztosra
Fotó megosztása:
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Fotó megosztása:
Schumival konzultált
Schumival konzultált
Fotó megosztása:
Vezetni tud, csak járni nem
Vezetni tud, csak járni nem
Fotó megosztása:
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Fotó megosztása:
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Fotó megosztása:
Eléggé összetörte megát
Eléggé összetörte megát
Fotó megosztása:
Hiányzik majd a tesztelés?
Míg pár napja az idéntől már a csapat tanácsadójaként tevékenykedő David Coulthard arról beszélt, hogy a Red Bull új autójának a mezőny többségéhez képest késői bemutatkozása
előnyükre válhat, addig Mark Webber nincs erről teljesen meggyőződve. Az ausztrál pilóta szerint kiderülhet, hogy a BMW Sauber döntött a legjobban, amikor már közvetlenül az idény vége után tesztelni kezdte a 2009-es szabályoknak megfelelő elemeket.
„Nagyon sok energiát fektettek abba, hogy mindenkinél előbb hozzákezdjenek. Biztosan a javukra válik majd, és lehet, hogy utólag azt mondjuk, hogy ők döntöttek jól” – írta ITV-s rovatában Webber.
Az ausztrál szerint a Red Bull RB5-ösének február eleji bemutatása inkább csak neki személyesen kedvez, addigra ugyanis már nagyjából felépülhet a lábtöréséből.
„Nekem talán jól jön, mert mire a pályára kerül, már jobb formában leszek, de nem épp a legjobb megoldás. A harmadik-negyedik futamon már lehet, hogy bánni fogjuk azt a kihagyott 6-800 km tesztelést”
Webber persze azt is elismeri, hogy az üzemben a fejlesztéssel eltöltött idő is nagyon fontos.
„Sok dologgal lehet javítani az autó megbízhatóságán, tavaly például elég megbízható volt az autó műszakilag. Ha sikerül ezt fenntartanunk idén is, akkor Adrian Newey [a tervező] döntése a jobb teljesítményért cserébe kért halasztásról még jól is elsülhet.”
Míg a kiscsapatokon kívül minden alakulat a következő másfél hétben leplezi le az új autóját, a Red Bull csak február 9-én küldi pályára először az RB5-öst.