Itt az első hókotró f1-es
Itt az első hókotró f1-es
Fotó megosztása:
Vajon jó lesz a bajnoki címre?
Vajon jó lesz a bajnoki címre?
Fotó megosztása:
60 évet ünnepelnek
60 évet ünnepelnek
Fotó megosztása:
Íme az F60!
Íme az F60!
Fotó megosztása:
Felülnézetből nem olyan ijesztő
Felülnézetből nem olyan ijesztő
Fotó megosztása:
Debüt
Debüt
Fotó megosztása:
Massa már kipróbálta
Massa már kipróbálta
Fotó megosztása:
Új idény, új remények
Új idény, új remények
Fotó megosztása:
Massáé volt a megtiszteltetés
Massáé volt a megtiszteltetés
Fotó megosztása:
Állítólag csak a BMW ragaszkodik a KERS-hez
Állítólag csak a BMW ragaszkodik a KERS-hez
Fotó megosztása:
A kipufogó nem megfelelő
A kipufogó nem megfelelő
Fotó megosztása:
Állítólag csak a BMW ragaszkodik a KERS-hez
A 2009-es idénytől a Forma-1-ben a csapatok nem kötelező jelleggel már használhatják a mozgásienergia-visszanyerő rendszert, az ún. KERS-t. Több gyártónak – köztük a Ferrarinak is – azonban nehézséget okoz a fejlesztés, és az újítást az ablakon kidobott pénzként értékelik.
Míg a Toyota, a McLaren és a Ferrari is lehet, hogy KERS nélkül kezdi az évet, addig a fejlesztéssel feltehetően jól haladó BMW-nek esze ágában sincs elhalasztani a technológia bevezetését – a Ferrari csapatfőnöke szerint legalábbis a németeken múlott a dolog a közös szervezet, a FOTA tárgyalásain.
„Úgy egyeztünk meg, hogy a döntéseknek egyhangúlag kell megszületniük. Persze néha kompromisszumot kell kötni – ezt mindenki elfogadta, csak a BMW nem. Csak akkor lehet szép az F1 jövője ha, közösen dolgozunk érte” – mondta Stefano Domenicali.
A csapatfőnök azt állította, hogy a KERS egyébként náluk is jól működik, csak „nem most kellene bevezetni egy ilyen összetett rendszert. Semmi köze a Forma-1-hez, az egész csak ablakon kidobott pénz.”