Harmadszor is nekifuthat
Harmadszor is nekifuthat
Fotó megosztása:
Bourdais-t váratják, Buemi már sínen van
Bourdais-t váratják, Buemi már sínen van
Fotó megosztása:
Sato áll nyerésre
Sato áll nyerésre
Fotó megosztása:
Szponzor nélkül búcsúzhat
Szponzor nélkül búcsúzhat
Fotó megosztása:
Egyre magabiztosabb
Egyre magabiztosabb
Fotó megosztása:
Amerikában már van neve
Amerikában már van neve
Fotó megosztása:
Buemi tuti, de ki lesz a párja?
Buemi tuti, de ki lesz a párja?
Fotó megosztása:
Áldás helyett átok?
Áldás helyett átok?
Fotó megosztása:
Mégis Bourdais lehet a befutó
Mégis Bourdais lehet a befutó
Fotó megosztása:
Buemi már látta az új autót
Buemi már látta az új autót
Fotó megosztása:
Bourdais megint vezet, Satóról már nem beszélnek
Bourdais megint vezet, Satóról már nem beszélnek
Fotó megosztása:
Újra két Sebastien, Bourdais és Buemi
Újra két Sebastien, Bourdais és Buemi
Fotó megosztása:
Nem hajtott fel elég pénzt
Nem hajtott fel elég pénzt
Fotó megosztása:
Rutinos Le Mans-menő
Rutinos Le Mans-menő
Fotó megosztása:
Egyik héten még ezt vezeti, a következőn F1-est
Egyik héten még ezt vezeti, a következőn F1-est
Fotó megosztása:
Nem lett volna értelme lecserélni
Nem lett volna értelme lecserélni
Fotó megosztása:
Jövő héten megláthatjuk
Jövő héten megláthatjuk
Fotó megosztása:
Változott a program
Változott a program
Fotó megosztása:
Nem jött össze
Nem jött össze
Fotó megosztása:
STR4 - Ismerős forma
STR4 - Ismerős forma
Fotó megosztása:
Ezt is Newey tervezte
Ezt is Newey tervezte
Fotó megosztása:
Melbourne-ben csak ő lesz zöldfülű
Melbourne-ben csak ő lesz zöldfülű
Fotó megosztása:
Nehéz dolga lesz
Nehéz dolga lesz
Fotó megosztása:
Jól ment a francia
Jól ment a francia
Fotó megosztása:
Áldás helyett átok?
A Toro Rosso csapatfőnöke, Franz Tost arra panaszkodik, hogy az elvileg a verseny szorosabbá tételét szolgáló új szabályok, műszaki módosítások épp azokat a kiscsapatokat hozzák hátrányba, amelyeken segíteniük kellene.
„A technikai szabályok mostani átírására a nagy csapatok sokkal gyorsabban reagálnak majd, mint mi, ugyanis nekünk egyszerűen nincsenek akkora erőforrásaink. Ha valami gond van az új elemekkel, a nagyobb csapatok könnyebben kezelhetik a dolgot. A kiscsapatoknak sokkal könnyebb a dolguk olyankor, amikor nagyjából állandóak a műszaki előírások” – magyarázta az osztrák szakember.
„Korábban is láthattuk már, hogy amikor nagy változás jött, a nagyobb csapatok gyorsabban reagáltak, a kisebbek pedig lemaradtak. Nem biztos, hogy fenn tudjuk tartani a tavalyi teljesítményünket” – mondta Tost.
A tavaly az anyacsapatot, a Red Bullt elverő, a konstruktőr versenyben a hatodik helyen végző faenzai gárda 39 pontot gyűjtött, és Sebastian Vettelnek köszönhetően története első futamgyőzelmét is megszerezte.
Nagyon valószínű, hogy hasonló eredmények nem jönnek majd idén, a korábbi résztulajdonos, Gerhard Berger is hasonló aggodalmaira hivatkozva szállt ki a csapatból tavaly év végén.