Bármi lehetséges
Bármi lehetséges
Fotó megosztása:
Még csak 24 éves
Még csak 24 éves
Fotó megosztása:
Ilyet még nem vezetett
Ilyet még nem vezetett
Fotó megosztása:
Ezt kapta ajándékba
Ezt kapta ajándékba
Fotó megosztása:
Ki korán kel, aranyat lel
Ki korán kel, aranyat lel
Fotó megosztása:
Hozzá kell szokni
Hozzá kell szokni
Fotó megosztása:
Vérszemet kapott
Vérszemet kapott
Fotó megosztása:
Kiszáll a bank
Kiszáll a bank
Fotó megosztása:
Hiedfeld bízik magában
Hiedfeld bízik magában
Fotó megosztása:
Az új idényhez új sisak is dukál
Az új idényhez új sisak is dukál
Fotó megosztása:
Alkalmazkodni kell
Alkalmazkodni kell
Fotó megosztása:
A sivatagban nem várható felhőszakadás
A sivatagban nem várható felhőszakadás
Fotó megosztása:
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
Fotó megosztása:
Heidfeld szerint jók a változások
Heidfeld szerint jók a változások
Fotó megosztása:
Ő már fizetett
Ő már fizetett
Fotó megosztása:
Jó lett az új autó
Jó lett az új autó
Fotó megosztása:
Nem ő a favorit?
Nem ő a favorit?
Fotó megosztása:
Veszélyes a nagy fogyás
Veszélyes a nagy fogyás
Fotó megosztása:
Jól állnak, de még nem döntöttek
Jól állnak, de még nem döntöttek
Fotó megosztása:
Alkalmazkodni kell
A Forma-1 kiadásainak csökkentésével kapcsolatban nemrég a pilóták néhány esetben egészen szürreális fizetésének megnyirbálása is felmerült. A Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali
nyíltan beszélt arról, hogy valószínűleg minden csapatnál újratárgyalják majd a szerződéseket, és a legnagyobb sztároknak – köztük például Kimi Räikkönennek – is be kell majd érniük kevesebbel.
Nem sokkal később Felipe Massa eléggé felháborodott, hogy épp rajta szeretnének spórolni, de a BMW-s Nick Heidfeld belátóbb. Természetesen ő sem szeretne kevesebbet keresni, de ha nincs más lehetőség, akkor megérti a helyzetet.
„Nekünk is alkalmazkodnunk kell, mint mindenki másnak. Pillanatnyilag ez nem téma, és remélem, van más mód is arra, hogy az emberek ne veszítsék el az állásukat és a versenyzői fizetések is megmaradhassanak” – nyilatkozta Heidfeld a Spox.comnak.
Az elmúlt évben Kimi Räikkönen kereshette a legtöbbet, a finn nagyjából 44 millió dollárt (kb. 9,5 milliárd Ft) tehetett zsebre, de a Renault-hoz 2008-ban visszatért Fernando Alonso is hasonló összeggel gyarapíthatta a bankszámláját. Nyilvánvaló, hogy ezeknek a pénzeknek a töredéke fedezné több tucat átlagos F1-es alkalmazott fizetését.