Kevesebb motor, nagyobb játéktér
Kevesebb motor, nagyobb játéktér
Fotó megosztása:
Mikor fejlesztenek?
Mikor fejlesztenek?
Fotó megosztása:
Végre nem lehet bukni a safety car miatt
Végre nem lehet bukni a safety car miatt
Fotó megosztása:
Hátul "véleményes" az autó
Hátul "véleményes" az autó
Fotó megosztása:
Érthetőbb lesz a rajtsorrend
Érthetőbb lesz a rajtsorrend
Fotó megosztása:
Nem éri meg jó húsban lenni
Nem éri meg jó húsban lenni
Fotó megosztása:
Nem csaltak, csak ügyesek
Nem csaltak, csak ügyesek
Fotó megosztása:
Sokan figyelik a mérleget
Sokan figyelik a mérleget
Fotó megosztása:
Nem lesz állandó cserebere
Nem lesz állandó cserebere
Fotó megosztása:
Egyelőre nem látnak szabálytalanságot
Egyelőre nem látnak szabálytalanságot
Fotó megosztása:
Érthetőbb lesz a rajtsorrend
A tavalyi évig az F1-et közvetítő brit ITV szakkommentátora, James Allen úgy tudja, hogy az FIA arra készül, hogy idén nyilvánosságra hozza az autókban található üzemanyag-mennyiségeket az időmérők harmadik szakasza után.
Mivel a Q3-ban az autók már a versenyre megtankolva köröznek, így az időmérő eredménye jobban érthető lesz a nézők számára. Allen egyébként nagyon helyteleníti az ötletet, szerinte ha elveszik ezt a bizonytalansági faktort, unalmasabb lehet a futam.
„Szerintem ez őrültség, ugyanis elveszi a verseny első etapjának izgalmát, és talán a csapatokat is arra kényszerítheti majd, hogy nagyjából egyforma üzemanyag-stratégiát alkalmazzanak, így pedig még inkább körmenet lehet a futamból” – írta a szakértő.
Allen emellett azt is tudni véli, hogy az FIA a csapatok rádióforgalmát is teljesen nyilvánossá tenné – az eddigi gyakorlat szerint csak azokat a beszélgetéseket lehetett bejátszani, amelyeket a csapatok egy gomb megnyomásával elérhetővé tettek.