Az új szabályoknak megfelelő, széles első, és keskeny, magas hátsó szárnyat hordó 2009-es F1-esek külsejéről finoman szólva is megoszlanak a vélemények. A Vezess közelmúltban lezajlott szavazásán a majd tízezer voksoló mindössze 17 százaléka mondta, hogy tetszik neki az új formavilág, és a 46 százaléknyi beletörődő, „úgyis megszokjuk” szavazat mellett a válaszadók 37 százaléka egyenesen rondának látta őket.

Az osztrák legenda, Niki Lauda is az utolsó csoportba tartozna, ha olvasna minket, a háromszoros bajnokot egészen kiábrándítja az új autók formája.

A mosolygók előnyben
Régen is voltak fura darabok

Régen is voltak fura darabok

Régen is voltak fura darabok


„Az ormótlan első rész miatt úgy néznek ki, mint a kombájnok, főleg a Renault. Az egyetlen, amelyik nagyjából versenyautónak néz ki, az a McLaren” – mondta Lauda a német Kickernek.

Bár Lauda nagyjából elkerülte a csúnya autókat F1-es pályafutása alatt, azért maga is vezetett egy-két rondaságot, gondoljunk csak az 1974-75-ben használt Ferrari 312T elképesztő légbeömlőjére és tálcaszerű hátsó szárnyára.