Hornerék tudják pótolni Webbert
Fotó megosztása:
Legalább két hónapig gyógyul
Fotó megosztása:
Nagy jövője lehet
Fotó megosztása:
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Fotó megosztása:
Coulthard nem félti Webbert
Fotó megosztása:
Rajta múlik a siker
Fotó megosztása:
A lényegről nem marad le
Fotó megosztása:
Hiányzik majd a tesztelés?
Fotó megosztása:
Webber bizakodó
Fotó megosztása:
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
Fotó megosztása:
Flying Scotsman
Fotó megosztása:
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Elromlott, de nem volt nagy gond
Fotó megosztása:
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Fotó megosztása:
Vettel nem mond semmit egyelőre
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Newey a két pilóta között
Fotó megosztása:
Webber borúlátó
Fotó megosztása:
Ha velük nem győzhet, elengedik
Fotó megosztása:
Jól fizet a dobogó
Fotó megosztása:
Semmit sem vesz biztosra
Fotó megosztása:
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Fotó megosztása:
Schumival konzultált
Fotó megosztása:
Vezetni tud, csak járni nem
Fotó megosztása:
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Fotó megosztása:
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Eléggé összetörte megát
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az új szabályoknak megfelelően nem éppen szépségversenyre való autók közül azonban lehet, hogy kilóg majd a Red Bull, ugyanis a múlt héten Mark Webber mondta róla, hogy „gyönyörű” lesz, most pedig a csapat egyik vezetője ígért különlegeset:
„A mi autónk külseje különbözik majd az eddig bemutatottakétól” – nyilatkozta az osztrák hírügynökségnek a Red Bull motorsport főnöke, Helmut Marko.
Az osztrák szakember azt is hozzátette, bíznak benne, hogy az erőviszonyok idei lehetséges megváltozása nekik kedvezhet majd. A Red Bull – és az ugyanazt a kasztnit használó Toro Rosso – autóját az az Adrian Newey tervezi, aki az utolsó jelentős szabályváltozások idején, 1998-ban a mindkét bajnoki címet megnyerő McLaren MP4-13-ast is „szülte”.