Mielőtt a csapatok nekikezdenének holnap a közös tesztelésnek, a Red Bull Racing ma leleplezte új autóját Jerezben. A minimalista bemutató után Sebastian Vettel nem sokat vacakolt, hanem pályára is vitte az autót.

Az RB5-ös végül összesen 14 kört futott, majd betolták a garázsba, mert a sebességváltó gyanúsan viselkedett. Ennek ellenére senki nem értékelte kudarcként a napot.

„A sikeres pályáravitel után elővigyázatosságból leállítottuk az autót, mert a sebességváltó olajhőmérséklete emelkedni kezdett” – mondta a csapatfőnök, Christian Horner.

Hornerék tudják pótolni Webbert
Legalább két hónapig gyógyul
Nagy jövője lehet
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Coulthard nem félti Webbert
31 fotó
Az öreg DC is ott volt a bemutatón

Az öreg DC is ott volt a bemutatón

Az öreg DC is ott volt a bemutatón


„A fiúk nagyszerű munkát végeztek az autóval, hogy minden készen legyen a bemutatóra. Nagyon örültem, hogy újra vezethetek, de egyelőre ne is kérdezzenek az autóról, túl korai lenne bármit is mondanom. Most, hogy megvoltak az első körök, holnaptól már a fejlesztésre koncentrálhatunk. Jó döntés volt, hogy leálltunk, mert nagyon fontos, hogy a legjobban megértsük, mi is volt a gond” – nyilatkozta Vettel.

Az RB5-ös az új hibridrendszerrel, a KERS-szel felszerelve körözött, de az nem működött, a csapatnál csak az alkatrész autóra gyakorolt hatásait, és viselkedését mérték fel.